Το Muscle έκανε την πρώτη του εμφάνιση το καλοκαίρι του 2008 στο Λας Βέγκας με μια φαντασμαγορική εκδήλωση, ενώ στη διαφημιστική καμπάνια που ακολούθησε, αναβάτισσα ήταν το γνωστό μοντέλο Marisa Miller -που πλέον έχει εξελιχθεί σε… πρέσβειρα και μούσα της εταιρείας. Όπως και με τα υπόλοιπα δύο μοντέλα (V-Rod και Night Rod Special), το πίσω ελαστικό είναι μεγέθους Γκοτζίλα, στα 240 χιλ. Εκεί που το Muscle διαφέρει, είναι στη διαδρομή των εξατμίσεων, αφού οι τελευταίες δεν βγαίνουν όπως στα άλλα από την ίδια πλευρά, αλλά εκατέρωθεν της μοτοσικλέτας. Επιπλέον, το Muscle διαθέτει για "μούρη" ένα μοναδικής εμφάνισης φίλτρο αέρα, με αεραγωγούς που θυμίζουν Ram-Air, ενώ στην πραγματικότητα δεν υφίσταται τέτοιο σύστημα στη μοτοσικλέτα. Το VRSCF, όπως είναι επίσης γνωστό το Muscle, έχει ένα κοντό πίσω φτερό, με χωνευτά φλας, ενώ και τα εμπρός φλας, σε αντίθεση με εκείνα των άλλων δύο "αδελφών" του, βρίσκονται έξυπνα τοποθετημένα στα στελέχη των καθρεφτών. Οι καμπύλες του Muscle είναι λιγότερες, με τις γωνίες να παίρνουν ελαφρώς κεφάλι στο design. Τέλος, η ανακοινώσιμη ροπή του VRSCF είναι ελάχιστα μεγαλύτερη από των "αδελφών" του, ενώ αποδίδεται λίγο χαμηλότερα από των άλλων. Ταυτόχρονα η ιπποδύναμη είναι λίγο μικρότερη από του Night Rod Special και 500 στροφές χαμηλότερα.