Το αρκτικόλεξο VRSC προέρχεται από το V-Twin Racing Street Custom και περιγράφει μια σχετικά νέα οικογένεια από τη Harley-Davidson. Η οικογένεια γεννήθηκε με το "απλό" V-Rod το 2001, που στόχο είχε να ανταγωνιστεί τα γιαπωνέζικα muscle bikes. Ο V2 60ο κινητήρας της οικογένειας ουδεμία σχέση έχει με το παραδοσιακό, αερόψυκτο "ποτατό-ποτατό" ράθυμο και ροπάτο σύνολο των κλασικών HD. Ονομάζεται Revolution, ήτοι επανάσταση, είναι υγρόψυκτος, σύγχρονος, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, κτηνωδώς δυνατός και σχεδιάστηκε με τη βοήθεια της Porsche! Βασίζεται χαλαρά στον κινητήρα της Superbike (που δεν περπάτησε) VR-1000 και χρησιμοποιείται συχνά σε αγωνιστικές μοτοσικλέτες dragster. Στην αρχή ήταν χωρητικότητας 1.130 κ.εκ, ενώ το 2008 μεγάλωσε στα 1.250 κ.εκ., με ανακοινώσιμη ισχύ 123 ίππους και ροπή 11,7 κιλά. Κι αν σας φαίνεται… αδύναμος, η HD βγάζει μία ακόμα ισχυρότερη έκδοσή του, στη μοτοσικλέτα VRXSE Screamin´ Eagle Destroyer, με 1.300 κ.εκ. και 165 αλόγατα! Πρόκειται για μια μοτοσικλέτα dragster έτοιμη να κάνει το 0-400 μέτρα κάτω από 10 δλ., χωρίς καμία περαιτέρω βελτίωση. Μία ακόμη διαφορά που έφερε ο Revolution, είναι ότι στην οικογένεια VRSC, το ρεζερβουάρ μετακόμισε κάτω από τη σέλα, ώστε να χαμηλώσει το κέντρο βάρους. Ο όγκος μπροστά από τον αναβάτη, που στις κλασικές μοτοσικλέτες παίζει το ρόλο του ρεζερβουάρ, είναι… κενός, με τη μεταλλική κατασκευή απλά να καλύπτει το σκελετό.
Το 2008, η οικογένεια δέχθηκε την προσθήκη ενός πολύ χρειαζούμενου ABS, καθώς με τη συγκεκριμένη στάση οδήγησης (πόδια μπροστά, τιμόνι μακριά), με τη γεωμετρία της μοτοσικλέτας (μεγάλη κάστερ) και με την κακή ελληνική άσφαλτο, χωρίς ABS τα μπλοκαρίσματα ήταν συχνά.