To μοτέρ του Z750 είναι ενισχυμένο στις χαμηλομεσαίες και απολαυστικό στις ψηλές στροφές λειτουργίας.
Ο "εκπολιτισμός" του κινητήρα του Ζ που πραγματοποιήθηκε εν έτει 2007 έχει συμβάλλει τα μέγιστα στην αλλαγή της συμπεριφοράς του γυμνού της Kawasaki. Ενισχυμένος στις χαμηλομεσαίες στροφές λειτουργίας, ο κινητήρας έχει γίνει λίγο πιο φιλικός και θα βολέψει περισσότερο στην καθημερινή μετακίνηση. Η απόκριση του γκαζιού είναι άμεση και ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει αν θα ξεκινήσει χαλαρά ή με "σαματά" στο φανάρι. Η λειτουργία παραμένει γραμμική σε όλο το φάσμα των στροφών και δεν θα υπάρξουν τρύπες στην απόδοσή του.
Οι υψηλές στροφές είναι σίγουρα το αγαπημένο του πεδίο, καθώς θα δείξει το καλύτερο πρόσωπό του λίγο πριν τις 10.500 σ.α.λ., όταν θα έρθει η μέγιστη τιμή της ιπποδύναμης, στα 104 άλογα. Άλλωστε, μετά τις 6.000 σ.α.λ., τα πολιτισμένα του στοιχεία θα δώσουν σιγά-σιγά τη θέση τους σε πιο άγριες διαθέσεις. Ένα ακόμη θετικό σημείο είναι η λειτουργία του κιβωτίου, το οποίο είναι αθόρυβο και μαλακό, αλλά, παράλληλα, απόλυτα σαφές.