LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Kawasaki Z750
Φρένα
Διαβάστηκε από 70972 αναγνώστες
Πλήρη
Η ώρα είναι μία το μεσημέρι και η θερμοκρασία αγγίζει τους 40 βαθμούς. Ντυμένος με μπουφάν και κράνος έχεις δημιουργήσει μια αυτοσχέδια προσωπική σάουνα. Έχεις ιδρώσει, αλλά δεν θέλεις να σταματήσεις. Το ίδιο και το Ζ750. Σταγόνες ιδρώτα
Εξαιρετικό το μπροστινό φρένο - φιλικό, αλλά και ισχυρό.
Μπροστά συναντάμε δύο ημίπλευστους δίσκους 300 χιλ., τύπου μαργαρίτα, με δαγκάνες δύο εμβόλων, ενώ πίσω αναλαμβάνει ένας δίσκος 250 χιλ. (επίσης μαργαρίτα) με δαγκάνα μονού εμβόλου. Η συνολική λειτουργία των φρένων ακολουθεί τη γενικότερη φιλική φιλοσοφία που χαρακτηρίζει το Ζ από το 2007, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στερούνται δύναμης. Αν και, με αυτά τα δεδομένα, το αρχικό δάγκωμα έχει χάσει κάποια από την… αίγλη του, το Kawasaki είναι ικανό να επιβραδύνει άνετα, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων. Και στον τομέα της αίσθησης όλα βαίνουν καλώς, με εξαίρεση την πληροφόρηση του πίσω φρένου, κάπου στο τέλος της διαδρομής του πεντάλ.

 
 Πέταξε τα ρούχα σου!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Κινητήρας
Άνεση / Εργονομία
Αναρτήσεις
Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ