LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Peugeot Tweet 150
Από τα καλά
Διαβάστηκε από 69548 αναγνώστες
Μπορεί το κόστος να έχει κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα, αυτό όμως δεν εμπόδισε την Peugeot να εξοπλίσει το Tweet με δίσκους των 226 χλστ. εμπρός και πίσω, δείχνοντας έτσι την προτεραιότητα που δίνει στην ασφάλεια. Πολύ καλή η ανταπόκριση των φρένων σε αυτήν την περίπτωση, ακόμη και με δύο άτομα πάνω στη σέλα, αν και απαιτείται λίγη προσοχή κατά την οδήγηση με βροχή. Οι σφιχτές αναρτήσεις του θα αποσβήσουν τις γνωστές κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, χωρίς ενοχλητικά τραντάγματα. Το μπροστινό τηλεσκοπικό πιρούνι των 30 χλστ. και η υδραυλική πίσω ανάρτηση εναρμονίζονται με το σύνολο, κάνοντας άψογα τη δουλειά τους, πάντα προς όφελος του αναβάτη, ο οποίος δεν πρόκειται να νιώσει τη μέση του να απορροφά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος.
Άνετη και βολική η σέλα, ικανοποιεί αναβάτη και συνεπιβάτη, με το ύψος της και το πλάτος να επιτρέπουν στα πόδια να ακουμπήσουν με ευκολία στο έδαφος.
Χώρο για ένα full face κράνος δηλώνει ο κατασκευαστής. Αν δεν έχετε ήδη ένα jet (για το οποίο δεν πρέπει να ανησυχείτε), φροντίστε να δοκιμάσετε να βάλετε στο συγκεκριμένο αποθηκευτικό χώρο το δικό σας full face για να δείτε αν όντως χωράει.
Διακριτική και χρήσιμη η μικρή σχάρα του Tweet, η οποία διαθέτει και λαβές για το συνεπιβάτη.

 
 Check the Tweet
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
«Aχουτο!»
Υπερπολυτέλεια;
Και δεν του φαίνεται…
Από τα καλά
Απολαμβάνοντας την κίνηση
Αστικό scooter με αξιώσεις
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ