LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Vespa GTV 250 i.e.
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 39197 αναγνώστες
Μια παλιά σχέση
Ο κινητήρας χαρίζει ζωντάνια στη GTV 250.
Εντάξει, όταν λέω παλιά, μη φανταστείτε περασμένες δεκαετίες και ατελείωτη νοσταλγία. Αλλά από τη στιγμή που η Piaggio παρουσίασε τον αναβαθμισμένο στα 278 κ.εκ. Quasar κινητήρα, όλα τα scooter που ήρθαν στο περιοδικό ήταν 300 κ.εκ. Και, αναλογιζόμενος τα πλεονεκτήματα του νέου κινητήρα, φοβήθηκα ότι θα απογοητευτώ με την επιστροφή μου στα 244 κ.εκ. Ωστόσο, η εικόνα που αποκόμισα πάνω στη σέλα της Vespa, ήταν θετική και γνώριμη. Ο κινητήρας μπορεί να υπολείπεται σε ροπή από αυτόν των 278 κ.εκ., ωστόσο, είναι γραμμικός και χαρίζει σπιρτάδα στο scooter. Μπορεί το χαμηλό φάσμα των στροφών να μην είναι το αγαπημένο του, αλλά είναι ζωντανός και ισχυρός στις μεσαίες και στην πλειονότητα των υψηλών στροφών.

 
 Έρωτας εκτός ορίων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Κινητήρας
Aνεση / Χώροι
Αναρτήσεις / Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ