LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Vespa GTV 250 i.e.
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 39190 αναγνώστες
Έρωτας με φόντο την πόλη
Στο δρόμο, η GTV θα αποδειχτεί ευέλικτη και… σπιρτόζα, χάρη στις μικρές της διαστάσεις και τη λειτουργία του κινητήρα.
Την ημέρα που παρέλαβα την GTV από την αντιπροσωπεία, είχα ήδη διανύσει περισσότερα από 100 χλμ. στη σέλα ενός BMW R 1200 GS, ενώ έκανα άλλα 40 χλμ. με το Piaggio Beverly. Η περίοδος προσαρμογής από τον Βαυαρό τιτάνα και το σχεδόν μοτοσικλετιστικής συμπεριφοράς 300άρι scooter στη μικροκαμωμένη και πανάλαφρη Ιταλίδα ήταν σίγουρα περίεργη, αλλά με έκανε να εκτιμήσω ακόμη περισσότερο τις αρετές της. Η GTV είναι χαμηλή, ελαφριά και μαζεμένη σε διαστάσεις, γεγονός που στο δρόμο μεταφράζεται σε ευκολία και ευελιξία. Οι εκκινήσεις είναι άμεσες και μέχρι τα 100 χλμ./ώρα η λειτουργία του κινητήρα σφύζει από δύναμη. Από εκεί και πάνω (μέχρι την τελική των 120 χλμ./ώρα), η ισχύς εξαντλείται σταδιακά, γεγονός προβλεπόμενο για την κατηγορία. Στην πόλη, η Vespa θα κινηθεί με μεγάλη ευελιξία, αλλά η αδυναμία του μπροστινού της και οι μικροί τροχοί θα θέσουν το όριο. Δεν θα την εμπιστευτείτε για sport οδήγηση, αλλά θα είστε σίγουροι ότι θα σας πάει σβέλτα στον προορισμό σας. Οι αναρτήσεις θα κάνουν καλή δουλειά στον τομέα της άνεσης και δεν θα ταλαιπωρήσουν τη μέση σας, ωστόσο, (ειδικά η μπροστινή) θα διαμαρτυρηθούν σύντομα αν τις πιέσετε. Επιπλέον, οι μικρές της διαστάσεις και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού θα εκτιμηθούν πολύ ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα. Και έξω από την πόλη, η Vespa θα σας χαρίσει εμπιστοσύνη, χάρη στη σταθερότητά της, ακόμη και στην τελική της. Η σταθερότητα, όμως, θα χαθεί εύκολα σε περίπτωση κακού οδοστρώματος ή δυνατού αέρα.

 
 Έρωτας εκτός ορίων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Κινητήρας
Aνεση / Χώροι
Αναρτήσεις / Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ