Καθισμένος στη σέλα του διαπιστώνεις ότι και εργονομικά το EVO σκοράρει αρκετά ψηλά και είναι σχεδιασμένο για να… εκτελεί πειθήνια. Δύσκολα θα βρεθεί άνθρωπος που δεν θα βολευτεί πάνω του, είτε είναι κοντός είτε του περισσεύουν πόντοι.
Το ίδιο ισχύει και για το συνεπιβάτη, ο οποίος έχει αρκετό χώρο στη διάθεσή του όσον αφορά στη σέλα. Κάτω από αυτή υπάρχει ένας μικρός σχετικά χώρος για τα απαραίτητα (jet κράνος, αδιάβροχο, πορτοφόλι, κινητό) και αυτός είναι και ο μοναδικός που μπορείς να αποθηκεύσεις κάτι, αφού από την ποδιά λείπει το παραδοσιακό ντουλαπάκι.
Ο κλασικός γάντζος μπροστά και η πρακτική σχάρα που φέρει και χειρολαβές για το συνεπιβάτη, αυξάνουν τις μεταφορικές του ικανότητες, ωστόσο, η τοποθέτηση ενός top case μοιάζει με μονόδρομο για αυτούς που χρησιμοποιούν κράνος κλειστού τύπου και δεν θέλουν να το κουβαλάνε μαζί τους.
¶νετη και για τους δύο, η σέλα του μοντέλου της SYM θα καταφέρει να κρατήσει αναβάτη και συνεπιβάτη ξεκούραστους κατά τις αστικές μετακινήσεις.
Ο πίνακας οργάνων φέρει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις και είναι ευανάγνωστος. Ο δείκτης της βενζίνης είναι απαισιόδοξος. Μην τρομάξετε αν φτάσει στο κόκκινο, έχει ακόμη αρκετή βενζίνη.
Τα φρένα αποδίδουν γραμμικά τη δύναμή τους. Το εμπρός μπλοκάρει πιο εύκολα. Ένα σετ πιο μαλακά ελαστικά θα εκμεταλλευτεί ακόμη περισσότερο τη δύναμή του.
Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι ικανός να χωρέσει ένα μικρό jet κράνος και κάποια μικροπράγματα, όπως πορτοφόλι, χαρτιά, ένα αδιάβροχο και το κινητό σας.