LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
BMW K 1300 S
Και τι έμεινε ίδιο;
Διαβάστηκε από 32663 αναγνώστες
Πανέμορφη σχεδίαση και άξονας στην τελική μετάδοση που παίζει και το ρόλο του μονόμπρατσου ψαλιδιού. Χάρμα οφθαλμών.
Το K 1300 S έχει φτάσει σε τέτοιο βαθμό ολοκλήρωσης που είναι πολλά αυτά που άλλαξαν το 2010, πέρασαν και το άφησαν εντελώς ανέπαφο. Ποιος θα παραπονεθεί για την απίστευτη ροπή των 14,2 κιλών που βγάζει αυτό το κτηνώδες μοτέρ των 1.300 κυβικών και των 175 αλόγων; Ποιος θα αντιμιλήσει στο σεβάσμιο βρυχηθμό που παράγει το όμορφο τελικό της εξάτμισης σε κάθε ξερογκαζιά; Ποιος μπορεί να πει κάτι αρνητικό για το μαγικό τρόπο που το γερμανικό μεγαθήριο επιταχύνει όποτε ανοίξεις το γκάζι; Ποιος έχει να προσάψει κάτι για τις ρεπρίζ που σου κουνάνε το κεφάλι όποτε επιταχύνεις με 6η από τα 140 και σε δευτερόλεπτα έχεις προσθέσει 100 ακόμα χιλιόμετρα στο κοντέρ; Μερικές αξίες παραμένουν αναλλοίωτες στο χρόνο και η οδήγηση του K 1300 S είναι μια εμπειρία ζωής που αξίζει να ζήσει κάθε θνητός μοτοσικλετιστής. Σίγουρα, στην πόλη, τα χαμηλά τοποθετημένα κλιπόν κουράζουν, ενώ κάποιοι κραδασμοί στις 7.000-9.000 στροφές είναι λίγο ενοχλητικοί. Ωστόσο, όποτε ανοίγει ο δρόμος, το K 1300 S εξακοντίζεται στον ορίζοντα με τρόπο που μόνο μια χούφτα μοτοσικλετών μπορεί να το κάνει. Τα εναλλακτικά γερμανικά συστήματα paralever (πίσω) και duolever (μπροστά) συνεχίζουν να κάνουν εξαιρετική δουλειά, με μόνα μειονεκτήματα τη σχετική έλλειψη πληροφόρησης και την κοφτή συμπεριφορά τους πάνω από ανωμαλίες. Δύσκολο να στρίψει μια μοτοσικλέτα με μεταξόνιο 1.585 χιλιοστά σαν ένα ενιαίο κομμάτι, όταν ο δρόμος είναι γεμάτος από τα γνωστά, τραγικά, ελληνικά μπαλώματα και σαμάρια. Παρόλα αυτά, τα καταφέρνει καλά, ενώ αν βρείτε καλή άσφαλτο, η αίσθηση σταθερότητας τρένου είναι παροιμιώδης! Ο άξονας στην τελική μετάδοση είναι άριστος, όπως άριστη είναι και η κάλυψη από το φέρινγκ, αν σκύψετε ελαφρώς. Το φινίρισμα παραμένει κορυφαίο και οι λεπτομέρειες που φωνάζουν "ποιότητα" πάνω στη μοτοσικλέτα είναι αναρίθμητες. Από το εύκολα προσβάσιμο δοχείο πλήρωσης του ψυκτικού και τα ελαστικά με τις διαβαθμίσεις στις άκρες του πέλματος που σου δείχνουν πόσο έχεις γείρει, έως τον ιδιαίτερο και καλαίσθητο πορτοκαλί φωτισμό των οργάνων, με το κυκλάκι γύρω από το κέντρο των ρολογιών. Σημειώστε ότι το σύστημα καλωδίωσης είναι Can-Bus, μονής καλωδίωσης, ενώ υπάρχει και έξοδος ρεύματος για μικροσυσκευές. Τι είπατε; Αν έχει αλάρμ; Είναι ο Πάπας καθολικός; Θέλετε και τον κατάλογο των έξτρα αξεσουάρ; Αναρίθμητα καλούδια, με πιο σημαντικό το trip computer που σας παρέχει δεκάδες πληροφορίες, από την κατανάλωση σε πραγματικό χρόνο, τη θερμοκρασία περιβάλλοντος και κινητήρα, μέχρι το πόσα χιλιόμετρα σας απομένουν μέχρι τον επόμενο ανεφοδιασμό, κ.λπ.

 
 Μετάκαυση στα 1.300 κυβικά
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Τι άλλαξε μέσα στο 2010;
Και τι έμεινε ίδιο;
Μάχιμο και ετοιμοπόλεμο
Έξτρα εξοπλισμός
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ