LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
KTM 250 EXC
Αλλαγές
Διαβάστηκε από 48892 αναγνώστες
Με γνώμονα την άνεση
Το φετινό μοντέλο απέκτησε εξάρι κιβώτιο και μίζα στο στάνταρ εξοπλισμό
Το φετινό μοντέλο απέκτησε εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων για καλύτερη κλιμάκωση σε δύσκολα-απαιτητικά περάσματα, αντί για το πεντάρι που είχε το περσινό. Η μίζα που υπήρχε στο 300 EXC, υπάρχει στο στάνταρ εξοπλισμό φέτος και στο 250 EXC. Αν και η εκκίνηση είναι ιδιαίτερα εύκολη στη δίχρονη μοτοσικλέτα, η μίζα κρίνεται απαραίτητη για extreme enduro, καθώς ένα σβήσιμο σε δύσκολο σημείο, όπου δεν μπορεί να στηρίξει ο αναβάτης τα πόδια του στο έδαφος, σίγουρα δεν είναι ό,τι καλύτερο. Βελτιωμένος είναι και ο κύλινδρος, καθώς μαζί με την εξάτμιση δέχτηκε αλλαγές που χάρισαν στο δίχρονο 250 περισσότερη ροπή και ομαλή απόδοση της δύναμης. Το μοντέλο του 2011 απέκτησε νέο πιστόνι με ελατήρια τραπεζοειδούς σχήματος, με σκοπό την καλύτερη απόκριση στο γκάζι, ειδικά στις χαμηλές στροφές. Διαφορετική είναι συνολικά και η καμπύλη της δύναμης, ενώ, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, υπάρχει η επιλογή πιο ήπιας δύναμης ή πιο απότομης, αλλάζοντας το ελατήριο στο power valve της μοτοσικλέτας με το πιο μαλακό ή το πιο σκληρό αντίστοιχα που υπάρχει στο στάνταρ εξοπλισμό.

 
 Ωραίο μηχανάκι!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αλλαγές
Αναρτήσεις-φρένα
Οδηγικά
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ