LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
KTM 250 EXC
Αναρτήσεις-φρένα
Διαβάστηκε από 48894 αναγνώστες
Του οίκου WP, με την υπογραφή της Brembo!
Όπως ήταν αναμενόμενο, το 250 EXC χρησιμοποιεί αναρτήσεις της θυγατρικής WP. Το 48άρι πιρούνι είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, με προοδευτική λειτουργία, ιδανικό για enduro οδήγηση. Το αμορτισέρ, και αυτό της WP, δεν χρησιμοποιεί μοχλικό, σε αντίθεση με τα motocross μοντέλα. Έτσι, και για το 2011 παρέμεινε στη λύση του PDS που εδράζεται στο ψαλίδι. Πλήρως ρυθμιζόμενο και αυτό, απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες και χαρίζει καλή πρόσφυση στον πίσω τροχό. Η ΚΤΜ τα δύο τελευταία χρόνια έχει εξελίξει σημαντικά το PDS και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα υπόλοιπα του εμπορίου που χρησιμοποιούν μοχλικό. Τα φρένα είναι της Brembo, η οποία συνεργάζεται εδώ και χρόνια με την αυστριακή ΚΤΜ. Το εμπρός είναι απλά τέλειο, καθώς τόσο η αίσθηση στη μανέτα όσο και η δύναμη κατά το φρενάρισμα είναι μοναδικές, ενώ φτάνει και περισσεύει για την επιτάχυνση του δίχρονου 250 EXC. Ίδια η εικόνα και για το πίσω φρένο, με το οποίο ο αναβάτης κοντρολάρει εύκολα και με ακρίβεια τον τροχό. Κοκαλώνει μόνο αν ο ίδιος το θελήσει και δεν ζεσταίνεται στη σκληρή χρήση.
Μπορεί να μην απέκτησε μοχλικό, όπως τα motocross "αδελφάκια" του, ωστόσο, το αμορτισέρ του 250 EXC λειτουργεί πολύ καλά σε enduro συνθήκες.
Δεν χρειάζονται εργαλεία για να αλλάξεις φίλτρο αέρα στο 250 EXC. Αρκεί να ξεκουμπώσεις το πλαστικό και να βγάλεις το μεταλλικό έλασμα που συγκρατεί το φίλτρο.
Πανίσχυρο και με άριστη αίσθηση το εμπρός φρένο της Brembo.

 
 Ωραίο μηχανάκι!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αλλαγές
Αναρτήσεις-φρένα
Οδηγικά
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ