Καταρχάς, δύσκολα θα συναντήσεις στη μεσαία-μεγάλη κατηγορία άλλο on-off με τέτοια ποιότητα κατασκευής, με τόσα μαζεμένα κομφόρ και με τόσο πλούσιο βασικό αλλά και aftermarket εξοπλισμό. Η βαφή είναι ποιοτική, το βερνίκι παχύ, τα πλαστικά ανθεκτικά, η αισθητική μπορεί να θυμίζει αρκετά BMW, αλλά είναι πιο αρμονική, αντικειμενικά ομορφότερη και χωρίς τις στιλιστικές ακρότητες των Βαυαρών. Το εκτεθειμένο ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα είναι ένα ποίημα (κάνει και ρίμα), το εμπρός πάνω φτεράκι διακριτικό, τα χρώματα σοβαρά και η χωροταξία καλωδίων, μετάλλων και πλαστικών, υποδειγματική.
Γενικά, το design του Tiger 800 είναι όσο "περιπετειώδες" χρειάζεται, ώστε να μπολιάζει την κατασκευή και με ελαφρές χωμάτινες adventure πινελιές, χωρίς όμως να χάνεται ο κυρίαρχος ασφάλτινος χαρακτήρας του.
Απλώνεις το χέρι σου, γυρίζεις αυτό το διακοπτάκι και διορθώνεις τη δέσμη στα φώτα, για δύο άτομα!
Μικρή ένσταση στο κούμπωμα των γονάτων, τα οποία βρίσκουν στη γωνία των πλαϊνών πλαστικών καλυμμάτων.
Πάρα πολλές ενδείξεις από την ψηφιακή οθόνη του Triumph και αναλογικό στροφόμετρο.
Ιδού η έξοδος ρεύματος της ισχυρής γεννήτριας των 645W, που βρίσκεται δίπλα στον κεντρικό διακόπτη.