LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Triumph Tiger 800
Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα
Διαβάστηκε από 94625 αναγνώστες
Με Supersport αξιώσεις
Η κατηγορία των on-off στα μεσαία κυβικά, εδώ και αρκετό καιρό παραμένει σχετικά στάσιμη. Με το νέο Tiger 800, η βρετανική Triumph σπρώχνει την τεχνολογία και τις δυνατότητες της κατηγορίας πολλά σκαλιά μπροστά, καταφέρνοντας να χτυπήσει κορυφή.
¶ριστο ανάποδο πιρούνι της Showa, δυνατά και με αίσθηση φρένα της Nissin, μαλακά Scorpion Trail της Pirelli.

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα ανάποδο πιρούνι της Showa μπροστά και από ένα μονό αμορτισέρ με μοχλικό της ίδιας εταιρείας πίσω. Εκτός από την προφόρτιση πίσω, δεν υπάρχουν άλλες ρυθμίσεις, ενώ είναι σχετικά κοφτές στη λειτουργία τους και δεν θα φιλτράρουν εντελώς τις έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ωστόσο, στα καλά ή μέτρια οδοστρώματα θα πάρετε το αίμα σας πίσω. Επιπλέον πλεονέκτημα των σφιχτών αναρτήσεων είναι το γεγονός ότι η μοτοσικλέτα δεν αλλάζει απότομα γεωμετρία σε φρεναρίσματα, αφού δεν βυθίζεται το ίδιο εύκολα με τα κλασικά on-off.
Παρόλα αυτά, σε δυνατό φρενάρισμα υπάρχει μια μετατόπιση του βάρους προς τα εμπρός, όχι ενοχλητική, αλλά αρκετή για να ελαφρύνει το πίσω. Εκείνη τη στιγμή είναι εύκολο να μπλοκάρετε το πίσω φρένο, αν το έχετε πατημένο. Πάντως, με λίγη συνήθεια, το φαινόμενο αυτό εύκολα περνάει υπό τον έλεγχό σας, ενώ μπορείτε να το εκμεταλλευθείτε και για να γλιστρήσετε τον πίσω τροχό, πετυχαίνοντας έτσι, εύκολα, μεγαλοπρεπή ντριφταρίσματα! Την ώρα που εσείς θα διαβάζετε αυτές τις γραμμές, αναμένουμε να είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα και η έκδοση με το ABS.

 
 Εξελίσσοντας τα On-Off
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική / ποιότητα κατασκευής
¶νεση / εργονομία
Κινητήρας
Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ