Tιμή: 8.465 ευρώ (8.770 ευρώ με ABS)
↑ Δύναμη ψηλά, ισχύς φρένων
↓ Λειτουργία πίσω αμορτισέρ, αδύναμο χαμηλά
H μυώδη του εμφάνιση σίγουρα δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο, παρά τα χρονάκια που έχουν περάσει από τότε που είδε το φως της παραγωγής. Βέβαια, αυτός είναι ένας από τους τελευταίους λόγους που θα το επιλέξει κάποιος, αφού το Shiver έχει και άλλα ατού, ακόμη πιο σημαντικά. Ο δικύλινδρος κινητήρας του αποτελεί κλασικό παράδειγμα αυτής της κατηγορίας, με την απόδοσή του να είναι μεστή στο ψηλό φάσμα λειτουργίας και να περιορίζει τις αλλαγές ταχυτήτων. Σε δρόμο με στροφές, το άκαμπτο πλαίσιο θα σας επιτρέψει να κινηθείτε με αρκετά γρήγορους ρυθμούς, με τα όρια να μπαίνουν από τη μη προοδευτικότητα της πίσω ανάρτησης. Τέλος, τα φρένα του είναι άμεσα και πανίσχυρα και για τους ελληνικούς δρόμους καλό θα ήταν να προτιμήσετε την έκδοση με το πολύ καλό ABS. Όσον αφορά στη θέση οδήγησης, θα φανεί ιδιαίτερα πρακτική στην καθημερινή οδήγηση και δεν θα προβληματίσει ούτε τους πιο ψηλόσωμους.
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κινητήρας: 4T,V2,749,9 κ.εκ., Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 95/9.000, Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 8,2/7.000 Χωρ. ρεζερβουάρ (λτ) 15 Κατ/ση (λτ/100 χλμ.) 7,8 Ύψος σέλας (χλστ.) 800 Βάρος (κιλά) Δ.Α. Τελ. ταχ/τα (χλμ./ώρα) 210