LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Husqvarna TE 630
Οδηγικά
Διαβάστηκε από 51512 αναγνώστες
Τραχιά αίσθηση
Θέλοντας ένα μερίδιο στην πίτα των on-off μοτοσικλετών στα 600 κ.εκ., η Husqvarna παρουσίασε το ΤΕ 630. Μια μοτοσικλέτα για καθημερινή χρήση, με έντονο χαρακτήρα αγωνιστικού enduro. Σπαρτιάτικη και επιβλητική, με πολλές off-road δυνατότητες.

Οι χωμάτινες καταβολές της Husqvarna δεν κρύβονται στο ΤΕ 630. Τα γονίδια υπάρχουν και σε αυτό το μοντέλο, υπενθυμίζοντας το ένδοξο παρελθόν. Κατασκευασμένο με γνώμονα κυρίως την οδήγηση στην πόλη και τις χωμάτινες εξορμήσεις το Σαββατοκύριακο, έχει να επιδείξει μια καλή θέση οδήγησης, με τα πόδια να «κουμπώνουν» σωστά στα πλαϊνά πλαστικά καπάκια.
Θέλοντας ένα μερίδιο στην πίτα των on-off μοτοσικλετών στα 600 κ.εκ., η Husqvarna παρουσίασε το ΤΕ 630. Μια μοτοσικλέτα για καθημερινή χρήση, με έντονο χαρακτήρα αγωνιστικού enduro. Σπαρτιάτικη και επιβλητική, με πολλές off-road δυνατότητες.
Ποιοτικό το αλουμινένιο τιμόνι της Magura και πολύ καλύτερο από τα περισσότερα τιμόνια που φοράει ο ανταγωνισμός.
Η σέλα είναι αρκετά σκληρή και απαιτεί μια κάποια εξοικείωση για πολύωρη οδήγηση, ενώ σωστές είναι οι λαβές στο ποιοτικό αλουμινένιο τιμόνι της Magura. Μια σημαντική λεπτομέρεια που δεν μας άρεσε, ήταν η δυσκολία να ανοίξεις το σταντ ενώ κάθεσαι στη σέλα της μοτοσικλέτας. Δεν το βρίσκεις εύκολα με το πόδι και αναγκάζεσαι να κατέβεις για να το ανοίξεις.
Η εκκίνηση γίνεται με μίζα, πατώντας το κόκκινο κουμπί στο δεξί άκρο του τιμονιού, αφού πρώτα γυρίσεις το διακόπτη από την κεντρική κλειδαριά. Το τελευταίο, αν φοράς χοντρά χειμερινά γάντια, είναι λίγο δύσκολο να επιτευχθεί, καθώς ο διακόπτης είναι τοποθετημένος πολύ κοντά στο κοντέρ και δεν αφήνει χώρο για το χέρι.Το ρελαντί είναι σταθερό, με ένα βαρύ ήχο να βγαίνει από τα διπλά τελικά της εξάτμισης και με την κορώνα -σήμα της Husqvarna- να κοσμεί τις απολήξεις τους. Το γρανάζωμα της μοτοσικλέτας είναι μακρύ, «απλώνοντας» αρκετά τη δύναμη. Δεν έχει πρόβλημα στο να κινείται σβέλτα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, αδιαφορώντας μάλιστα επιδεικτικά για τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες των δρόμων, αφού πλαίσιο και αναρτήσεις λειτουργούν αρμονικά και είναι όσο στιβαρά χρειάζεται. Το μοτέρ, χωρίς να είναι ιδιαίτερα εύστροφο, έχει πλούσια ροπή. Επιταχύνει ομαλά, δίχως νεύρο, όπως θα ήθελαν κάποιοι πιο θερμόαιμοι, και ανεβάζει σταθερά στροφές. Για αυτό ευθύνεται κυρίως ο ψεκασμός, καθώς είναι ρυθμισμένος έτσι ώστε να αναδείξει τον ήπιο εαυτό της μοτοσικλέτας. Σε ανοιχτούς δρόμους και οδήγηση με 6η ταχύτητα στο κιβώτιο, παρατηρήσαμε ότι το ΤΕ φορτώνει αργά τα χιλιόμετρα, ενώ πάνω από τα 135-140 χλμ./ώρα ανεβάζει αργά στροφές και δύσκολα θα περάσει τα 145 (χωρίς το μοτέρ να είναι στον κόφτη), με την αντίσταση του αέρα να δυσκολεύει πολύ την κατάσταση. Αυτό που γίνεται αντιληπτό κατά την οδήγηση, είναι οι κραδασμοί που συνοδεύουν τον αναβάτη. Τα χέρια στις λαβές του τιμονιού και λιγότερο τα πόδια στα μαρσπιέ δέχονται ένα ελαφρύ τρέμουλο, περισσότερο στο ρελαντί και λιγότερο κατά την οδήγηση. Οι πιο σκληροτράχηλοι πιθανόν να αδιαφορήσουν, όμως οι λιγότερο συνηθισμένοι θα προβληματιστούν.Το ΤΕ 630 στρίβει με ακρίβεια και φρενάρει σωστά. Προσοχή θέλουν τα ελαστικά, καθώς η σχεδίασή τους είναι περισσότερο χωμάτινη και ως εκ τούτου στην άσφαλτο, ειδικά τη βρεγμένη, έχουν την τάση να γλιστράνε. Με ένα πιο ασφάλτινο ζευγάρι ελαστικά είναι σίγουρο ότι θα κρατάνε καλύτερα και η μοτοσικλέτα θα αποκτήσει τη συμπεριφορά που πρέπει να έχει σε συνθήκες πόλης.

 
 Στην πόλη, με enduro χαρακτήρα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγικά
Στο χώμα
Πλαίσιο-αναρτήσεις
Εμφάνιση
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ