Πριν αρχίσουμε με τις οδηγικές μας εντυπώσεις, πρέπει να επισημάνουμε εδώ το γεγονός ότι το Thunder ήταν εντελώς άστρωτο όταν το παραλάβαμε και έτσι περιμένουμε πολλά περισσότερα από αυτό όταν στρωθεί. Παρόλα αυτά, ακόμα και έτσι, με τις ανοχές του κινητήρα να μην βρίσκονται στο ιδανικό τους, το Thunder δείχνει σπιρτόζικο και καταφέρνει να μεταφέρει αναβάτη και συνεπιβάτη με ασφάλεια σε όλες τις αστικές διαδρομές. Η μίζα το βάζει πάντα μπροστά χωρίς πρόβλημα, ενώ απουσιάζει χαρακτηριστικά η μανιβέλα. Η σχάρα αποδεικνύεται ανθεκτική και θα δέσετε πάνω της μια μεγάλη και βαριά τσάντα. Η τελική ταχύτητα που αναπτύσσει το Thunder είναι 90 χλμ./ώρα -επαναλαμβάνω, με άστρωτο μοτέρ. Οι επιταχύνσεις είναι γραμμικές και τα 20 αλογάκια του κινητήρα κινούν αξιοπρεπώς τα περίπου 210 κιλά του γεμάτου Thunder σε κάθε περίσταση. Μην περιμένετε να βάλετε φωτιά στην άσφαλτο -άλλωστε, αν θέλετε κάτι τέτοιο, αυτή δεν είναι η κατηγορία σας και πρέπει να ανεβείτε κυβικά. Παρόλα αυτά, θα επιταχύνετε πιο γρήγορα από τα περισσότερα αυτοκίνητα, θα ελιχθείτε πανεύκολα παντού και θα αφήσετε τα «κουτιά» πίσω σας χωρίς πρόβλημα. Αν θέλατε δηλαδή να το χρησιμοποιήσετε στην πόλη, σίγουρα θα τα καταφέρετε καλύτερα από κάθε αυτοκίνητο -μόνο στην εθνική οδό θα μείνετε πίσω. Η δύναμη δεν είναι ικανή να διώξει εύκολα τους πίσω τροχούς και έτσι θα πρέπει να υποβοηθήσετε την κατάσταση με το εμπρός φρένο και με το σώμα. Το κοντό μετατρόχιο σημαίνει ότι απαιτείται μια κάποια προσοχή στις στροφές, γιατί αν τις πάρετε απότομα, το Thunder ενδέχεται να σηκωθεί στις δύο πλαϊνές ρόδες. Αν φυσικά αυτό σας διασκεδάζει το ίδιο με εμάς, τότε… κανένα πρόβλημα. Τα φρένα τώρα είναι αρκούντως δυνατά και με καλή αίσθηση, σταματώντας το γουρουνάκι εκεί που επιθυμείτε, χωρίς παρατράγουδα. Δεν υπάρχει δείκτης βενζίνης στα όργανα, όμως στο πλαϊνό μέρος του κινητήρα, το Thunder διαθέτει διακόπτη για τη ρεζέρβα, ώστε να μη μείνετε από βενζίνη, αν το παρακάνετε. Σημαντική λεπτομέρεια, για να μη σας κλέψουν τη βενζίνη όταν το παρκάρετε έξω από το σπίτι σας, είναι η τάπα του ρεζερβουάρ που κλειδώνει!
Χτυπήστε ένα ανάχωμα, τραβήξτε ελαφρά το τιμόνι και αρχίστε τις σούζες με τον κεραυνό.
Γυαλίζει και προστατεύει. Ο μπροστινός προφυλακτήρας θα σας σώσει από στενές επαφές τρίτου τύπου.
Ο μοχλός του κιβωτίου είναι σε δυσπρόσιτο σημείο και πρέπει να σκύψετε για να τον βρείτε.
Έξυπνη λεπτομέρεια. Τάπα ρεζερβουάρ που κλειδώνει. Περισσή ασφάλεια για αστική χρήση.
Αν πάλι είστε… παιχνιδιάρηδες, δεν θα περάσετε καθόλου άσχημα με το Dinli των 300 κυβικών.