Η άσφαλτος τελείωσε, η φωτογράφος κατέβηκε και στήθηκε στο πλάι με τον τηλεφακό της και ήρθε η ώρα να δούμε πόσα απίδια βάζει ο σάκος. Και τελικά, βάζει αρκετά! Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ακούνε άμεσα στις αλλαγές ρυθμίσεων και έτσι μπορείτε να τις μετατρέψετε από… σομιέδες έως και… κούτσουρα -αν έτσι θέλετε. Εμείς διαλέξαμε μια μέση ρύθμιση και ανοίξαμε το γκάζι τέρμα. Λαμπρά! Το Thunder κρατάει άριστα τη γραμμή του, ενώ αλλάζει κατεύθυνση αστραπιαία, ανάλογα με τις εντολές του αναβάτη. Είτε είστε καθιστός είτε όρθιος, πόδια και χέρια βρίσκονται σε ιδανικές θέσεις, σχηματίζοντας σωστούς μοχλούς. Το Thunder θα σκαρφαλώσει σε αρκετά κάθετες ανηφόρες, θα διασχίσει λάσπες, ενώ θα σηκωθεί και σούζα, αν χτυπήσετε τους μπροστινούς τροχούς σε κάποιο εμπόδιο και τραβήξετε το τιμόνι. Η δύναμη, όπως είπαμε και στην άσφαλτο, δεν είναι ικανή για να διώξει εύκολα τους πίσω τροχούς, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα στην κατηγορία των τετράχρονων και αυτόματων ATV στα 300 κυβικά. Μιας που μιλήσαμε και για τη μετάδοση, οι αλλαγές με το δυσπρόσιτο μοχλό δεν παρουσιάζουν κανένα πρόβλημα και κουμπώνουν ιδιαίτερα γλυκά και εύκολα. Οι επιλογές σας είναι τρεις: κίνηση εμπρός, νεκρά και όπισθεν. Δεν υπάρχει 4x4, αργό και γρήγορο, άλλωστε αυτές είναι επιλογές που απαντώνται στα Utility ATV και όχι σε sport quad -έστω και entry level- όπως το Thunder. Κατά συνέπεια, δείξτε σεβασμό σε ιδιαίτερα δύσκολες λάσπες ή ανηφόρες, μιας και «quad εισαγωγής» σημαίνει ακριβώς αυτό. Παρόλα αυτά, οι δυνατότητες του Thunder είναι άριστες για την κατηγορία και σε συνάρτηση με την ανταγωνιστική τιμή του, μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Συνεχόμενα rolling burnout, βουτιές σε θάμνους και λάσπες, ανηφόρες με σαθρό έδαφος και αλματάκια, είναι όλα μέσα στο παιχνίδι του Dinli.
Πολύ καλή οδική συμπεριφορά, αν και το μικρό μετατρόχιο θέλει προσοχή στις στροφές.
Νάτο και το γυαλιστερό καπάκι του κινητήρα. Πανάλαφρα nerf bars από αλουμίνιο στην έκδοση Special.
Είναι sport, όμως πρέπει να είναι και χρηστικό ως entry level. Ορίστε λοιπόν και μια σχάρα, για να την φορτώνετε αλύπητα.
Και burnout στο χώμα κάναμε, και σκαρφαλώσαμε και στον προφυλακτήρα χωρίς πρόβλημα.