Βάφτηκε μαύρος, αλλά δεν άλλαξε στο παραμικρό όσον αφορά στη λειτουργία του.
Εκτός, λοιπόν, από τα διαφορετικού χρώματος καπάκια, ο κινητήρας του Bandit 650S δεν έχει αλλάξει από το 2007, όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το πρώτο υγρόψυκτο και ψεκαστό σύνολο στη σειρά. Η χωρητικότητά του παραμένει στα 656 κ.εκ. και οι επιδόσεις του βρίσκονται στα ίδια ακριβώς επίπεδα: 85 ίπποι στις 10.500 σ.α.λ. και 6,1 kgm ροπής στις 9.000 σ.α.λ. Η λειτουργία του είναι υποδειγματικά φιλική και μπορεί να χαρακτηριστεί και γραμμική, αν εξαιρέσει κανείς μια αδυναμία στις χαμηλές στροφές λειτουργίας και ένα κενό κάπου πριν τις 5.000 σ.α.λ. Μετά τις μεσαίες, ο τετρακύλινδρος κινητήρας βρίσκεται στο αγαπημένο του φάσμα και φιλοδωρεί τον αναβάτη με γραμμική αύξηση των επιδόσεων, αλλά και φιλικές αντιδράσεις στο χειρισμό του γκαζιού.
Στις υψηλές ταχύτητες δεν πρόκειται να αντιμετωπίσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Μπορεί οι επιδόσεις του να μη βρίσκονται στο ρετιρέ της κατηγορίας, ωστόσο, ο κινητήρας δύναται να κινήσει γρήγορα το βαρύ Bandit και να δουλέψει ακούραστα στο κατώφλι της κόκκινης περιοχής του στροφόμετρου.