Στην τελευταία ανανέωσή του, το SH έχει πλέον ελαφρώς χαμηλότερη σέλα, γεγονός που το κάνει ακόμη πιο προσιτό στους αναβάτες κάτω του μετρίου αναστήματος, ενώ μεγαλύτερος είναι και ο χώρος για τα πόδια. Εξίσου χαμηλή είναι και η σέλα του Sixteen, με μαλακό αφρώδες, αλλά στενότερη του Honda. Ατού και των δύο scooter είναι η ανάλαφρη αίσθηση. Μπορεί αμφότερα να είναι, πάνω-κάτω, κοντά στα 140 κιλά, αλλά ο χειρισμός τους είναι εύκολος και η μετακίνησή τους ανάλογη, λόγω της σωστής κατανομής. Επιλέγοντας ένα scooter με 16άρηδες τροχούς, θα πρέπει επίσης να γνωρίζει κανείς ότι οι χώροι κάτω από τη σέλα είναι περιορισμένοι. Στην προκειμένη περίπτωση, και τα δύο μπορούν να φιλοξενήσουν ένα jet κράνος. Βέβαια, για αυτό ακριβώς το λόγο οι εταιρείες εξόπλισαν τα μοντέλα τους με την πολύ χρήσιμη βαλίτσα. Στην περίπτωση του Honda θα πρέπει να αναζητήσετε την έκδοση Top Βοχ.
Ο περίσσιος χώρος μπροστά στα πόδια, σε συνεργασία με τον γάντζο που έχουν και τα δύο μοντέλα, θα βολέψει για τα επιπλέον και έκτακτα φορτία. Μείον (για όσους έχουν συνηθίσει) στην πρακτική εικόνα του SH αποτελεί η έλλειψη πλαϊνού σταντ, όμως το ανέβασμά του στο κεντρικό είναι εξίσου εύκολο, αλλά και η ασφαλέστερη επιλογή για κάθε δίτροχο μέσα στην πόλη.
¶νετη και ασφαλής μετακίνηση, με το απαραίτητο γκάζι πάντα στη διάθεση του αναβάτη.
Μπορεί ο χώρος κάτω από τη σέλα να μην χωρέσει το full face κράνος σας και οριακά θα μπει το jet, όμως για αυτό το λόγο και τα δύο μοντέλα διαθέτουν βαλίτσες, αφήνοντας τους υπόλοιπους χώρους τους διαθέσιμους για αρκετά συμπράγκαλα.
Και τα δυο Scooter διαθέτουν χαμηλού ύψους σέλα που προσφέρουν καλό έλεγχο, αλλά και άνεση υψηλού επιπέδου, για τα στάνταρ της κατηγορίας