Σταθερότητα και ευελιξία όπου χρειαστεί και οι στροφές γίνονται παιχνιδάκι.
Και τα δύο μοντέλα του συγκριτικού διαθέτουν εξελιγμένης τεχνολογίας, για την κατηγορία τους, τετράχρονους, μονοκύλινδρους, υγρόψυκτους κινητήρες. Η Suzuki δεν έριξε απλά έναν 150άρη κινητήρα στην αγορά για να δει τι θα γίνει. Φρόντισε να του δώσει μερικά κυβικά επιπλέον (156) και δεν σταμάτησε εκεί. Η ισχύς του θα φανεί από τα χαμηλά, ενώ θα συνεχίσει να επιταχύνει μέχρι και τις μεσαίες -ιδανικό χαρακτηριστικό για το εύκολο και γρήγορο ξεκόλλημα από την κίνηση. Έπειτα, αργά αλλά σταθερά (ανάλογα των συνθηκών), μπορεί να πλησιάσει και τα 130 χλμ./ώρα στο κοντέρ. Το SH 150i έχει διατηρήσει την επιτυχημένη συνταγή του κινητήρα των 153 κ.εκ., ο οποίος επωφελείται των μοντέρνων τεχνικών ρυθμίσεων που διαθέτει η Honda. Αυτό που τον κάνει ξεχωριστό, είναι το γραμμικό του δούλεμα σε όλο το φάσμα των στροφών του. Αρχικά, η ισχύς έρχεται απαλά και έπειτα προοδεύει σταδιακά και ομαλά, χωρίς να υπάρξει στιγμή που να φοβίσει τον αναβάτη. Σίγουρα δεν φτιάχτηκε για να κερδίζει αγώνες dragster, αλλά η επιτάχυνσή του θα εντυπωσιάσει, αφού με άνεση το κοντέρ του μπορεί να δείξει 120 χλμ./ώρα. Και τα δύο scooter έχουν τη δυνατότητα να μετακινούνται -ακόμη και καθημερινά- στις εθνικές οδούς και τίποτα δεν θα τα σταματήσει να εξορμήσουν εκτός πόλης, άπαξ και δεν ζητάτε υψηλές μουαγιέν.