Για το 2011, η Honda δεν προχώρησε σε ριζοσπαστικές αλλαγές όσον αφορά στο Hornet. Απλώς, φρέσκαρε μούρη και οπίσθια στο γυμνό, θαυματουργό 600άρι της και του χάρισε νέα όργανα, ενσωματωμένα στην καινούργια μάσκα. Έτσι, ολοκληρωμένο οδηγικά και χρηστικά από την προηγούμενη ανανέωση, το Hornet κερδίζει φρέσκια εμφάνιση και μπαίνει φορτσάτο στη νέα χρονιά.
Tο Hornet μάς συντροφεύει εδώ και χρόνια. Συγκεκριμένα, από το 1998! Από τότε, η Honda είχε κατασκευάσει έναν ιδανικό καθημερινό σύντροφο, ικανότατο τόσο σε χρηστικές όσο και σε sport καταστάσεις. Με τον τετρακύλινδρο κινητήρα του δανεισμένο από το supersport CBR 600RR, αλλά ρυθμισμένο για πιο ήπια και ελαστική απόδοση, το Hornet διέπρεψε και συνεχίζει να διαπρέπει. Με τα χρόνια, κέρδισε καινούργιο πλαίσιο αλουμινίου, μονής ραχοκοκαλιάς, και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αλά CBR 600RR. Το αποτέλεσμα ήταν να ανέβει πολλά σκαλιά όσον αφορά στην οδηγική απόλαυση που προσφέρει, ώστε σήμερα να μιλάμε για σημείο αναφοράς στη μεσαία κατηγορία.
Χρώματα
Τα χρώματα του Hornet είναι τρία για το 2011. Το πρώτο είναι λευκό (Pearl Cool White), το δεύτερο κίτρινο (Pearl Sprint Yellow) και το τρίτο μαύρο (Pearl Nightstar Black). Βλέπουμε ότι για φέτος η Honda άφησε κατά μέρος τις διχρωμίες όσον αφορά στο Hornet, επιλέγοντας τρία σοβαρά χρώματα, για μια μοτοσικλέτα που θα μπορούσε να είναι πολύ πιο σπορτίβικα βαμμένη.