LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
Αποστολή: Honda CB 600F Hornet C-ABS
¶νεση / εργονομία
Διαβάστηκε από 64831 αναγνώστες
Τίποτα δεν άλλαξε
Για το 2011, η Honda δεν προχώρησε σε ριζοσπαστικές αλλαγές όσον αφορά στο Hornet. Απλώς, φρέσκαρε μούρη και οπίσθια στο γυμνό, θαυματουργό 600άρι της και του χάρισε νέα όργανα, ενσωματωμένα στην καινούργια μάσκα. Έτσι, ολοκληρωμένο οδηγικά και χρηστικά από την προηγούμενη ανανέωση, το Hornet κερδίζει φρέσκια εμφάνιση και μπαίνει φορτσάτο στη νέα χρονιά.
Τίποτα δεν σε ξενίζει πάνω στο Hornet. Όλα συνεχίζουν να βρίσκονται εκεί που ήταν και στο προηγούμενο μοντέλο, ενώ όλα συνεχίζουν να αποπνέουν το γνωστό, φιλικό αέρα της Honda. Φυσικές γωνίες στα μέλη του αναβάτη, σχετικά χαμηλή σέλα, άριστη συγκέντρωση μαζών, εύκολη μοτοσικλέτα για όλους τους αρχάριους, ενώ το λογότυπο Combined ABS εντείνει την αίσθηση ασφάλειας και σιγουριάς που σε γεμίζει το Hornet. Ο συμπλέκτης είναι μαλακός, ο κινητήρας ελαστικός και το τιμόνι κόβει πολύ. Οι καθρέπτες είναι μέτριοι σε ορατότητα, ενώ η οπτική που έχει ο αναβάτης προς τα εμπρός είναι πιο ανεμπόδιστη, χάρη στα νέα και πολύ πιο καλαίσθητα minimal όργανα. Οι αναρτήσεις είναι ενδοτικές, αλλά καθόλου «πλαδαρές» σε αίσθηση, ακόμα και στις χαμηλές ταχύτητες, βγάζοντας απ´ την αρχή το sport πρόσωπό τους προς τα έξω. Το τελικό της εξάτμισης βρίσκεται χαμηλά, συμβάλλοντας στη συγκέντρωση των μαζών, ενώ δεν ζεσταίνει και αναβάτη-συνεπιβάτη.

 
 Φρεσκάρισμα για το 2011
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική /ποιότητα
¶νεση / εργονομία
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Έξτρα εργοστασιακά αξεσουάρ
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Τιμή


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ