1Α & 1Β:
Μεγάλη αλλαγή είναι εκείνη των οργάνων. Βλέπουμε τον ιδιαίτερα μεγάλο πίνακα οργάνων του προηγούμενου μοντέλου και τον κατά πολύ μικρότερο καινούργιο. Το μεγάλο στροφόμετρο με τις αναλογικές ενδείξεις πήρε δρόμο, με τα νέα όργανα να αποτελούνται από μια ψηφιακή οθόνη, η οποία περιέχει ψηφιακή απεικόνιση των στροφών, κοντέρ, χιλιομετρητές, ρολόι, θερμοκρασία και δείκτη βενζίνης. Πολύ πιο compact διάταξη και το κυριότερο… ενσωμάτωση του νέου πίνακα οργάνων στη μάσκα του
Hornet. 2Α & 2Β:
Εδώ βλέπουμε το αποτέλεσμα που έφερε η σμίκρυνση του πίνακα οργάνων. Ο τελευταίος έγινε τόσο μικρός που μπόρεσε να ενσωματωθεί με άριστο τρόπο στο design της μάσκας του Hornet, χωρίς να προεξέχει το στροφόμετρο, όπως προεξείχε στο προηγούμενο μοντέλο. Ταυτόχρονα, άλλαξε ελαφρώς και το design της μάσκας. Το μείον της αλλαγής; Χάθηκε η όποια -πρακτικά ελάχιστη- προστασία από τα στοιχεία της φύσης έδινε το προηγούμενο μεγάλο στροφόμετρο. Παρόλα αυτά, αν επιθυμείτε να επέμβετε χρηστικά στο Hornet, υπάρχει μικρή ζελατίνα δύο εκατοστών που τοποθετείται πάνω στα νέα όργανα.
2010 1Β
2011 2Β
2011 3Β 3Α & 3Β:
Τοπιο περίεργο και αμφιλεγόμενο σχεδιαστικά κομμάτι στο προηγούμενο Hornet ήταν η «διπλή» ουρά του. Εκεί, η ουρά τελείωνε μεν στη σέλα του συνεπιβάτη και τις χειρολαβές, όμως ακριβώς από κάτω υπήρχε ένα δεύτερο κομμάτι που προεκτεινόταν για ανεξήγητο λόγο προς το έδαφος και έφερε το φως, τα φλας και τη βάση της πινακίδας. Στο νέο Hornet, ευτυχώς αυτό δε συμβαίνει, μιας και η νέα ουρά έχει μονό, ενιαίο σχήμα, πολύ πιο αιχμηρό, πολύ πιο λογικό και πολύ πιο όμορφο. Πάντως, αφού η Honda αποφάσισε να… τακτοποιήσει το οπίσθιο μέρος του Hornet, μέσα στα άλλα έδιωξε και τις χειρολαβές του συνεπιβάτη! Έτσι, ο τελευταίος θα πρέπει να αρκεστεί στο νέο λουράκι που υπάρχει ανάμεσα στις δύο σέλες, design που, όπως όλοι γνωρίζουμε, υπολείπεται σε χρηστικότητα από τις χειρολαβές. Τι να κάνουμε όμως. Μπρος στα κάλλη…