LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
Αποστολή: Honda CB 600F Hornet C-ABS
Αισθητική /ποιότητα
Διαβάστηκε από 64833 αναγνώστες
Για το 2011, η Honda δεν προχώρησε σε ριζοσπαστικές αλλαγές όσον αφορά στο Hornet. Απλώς, φρέσκαρε μούρη και οπίσθια στο γυμνό, θαυματουργό 600άρι της και του χάρισε νέα όργανα, ενσωματωμένα στην καινούργια μάσκα. Έτσι, ολοκληρωμένο οδηγικά και χρηστικά από την προηγούμενη ανανέωση, το Hornet κερδίζει φρέσκια εμφάνιση και μπαίνει φορτσάτο στη νέα χρονιά.
2011
Για το 2011, η Honda δεν προχώρησε σε ριζοσπαστικές αλλαγές όσον αφορά στο Hornet. Απλώς, φρέσκαρε μούρη και οπίσθια στο γυμνό, θαυματουργό 600άρι της και του χάρισε νέα όργανα, ενσωματωμένα στην καινούργια μάσκα. Έτσι, ολοκληρωμένο οδηγικά και χρηστικά από την προηγούμενη ανανέωση, το Hornet κερδίζει φρέσκια εμφάνιση και μπαίνει φορτσάτο στη νέα χρονιά.
2011
Για το 2011, η Honda δεν προχώρησε σε ριζοσπαστικές αλλαγές όσον αφορά στο Hornet. Απλώς, φρέσκαρε μούρη και οπίσθια στο γυμνό, θαυματουργό 600άρι της και του χάρισε νέα όργανα, ενσωματωμένα στην καινούργια μάσκα. Έτσι, ολοκληρωμένο οδηγικά και χρηστικά από την προηγούμενη ανανέωση, το Hornet κερδίζει φρέσκια εμφάνιση και μπαίνει φορτσάτο στη νέα χρονιά.
2011
1Α & 1Β: 
Μεγάλη αλλαγή είναι εκείνη των οργάνων. Βλέπουμε τον ιδιαίτερα μεγάλο πίνακα οργάνων του προηγούμενου μοντέλου και τον κατά πολύ μικρότερο καινούργιο. Το μεγάλο στροφόμετρο με τις αναλογικές ενδείξεις πήρε δρόμο, με τα νέα όργανα να αποτελούνται από μια ψηφιακή οθόνη, η οποία περιέχει ψηφιακή απεικόνιση των στροφών, κοντέρ, χιλιομετρητές, ρολόι, θερμοκρασία και δείκτη βενζίνης. Πολύ πιο compact διάταξη και το κυριότερο… ενσωμάτωση του νέου πίνακα οργάνων στη μάσκα του Hornet.
2Α & 2Β: 
Εδώ βλέπουμε το αποτέλεσμα που έφερε η σμίκρυνση του πίνακα οργάνων. Ο τελευταίος έγινε τόσο μικρός που μπόρεσε να ενσωματωθεί με άριστο τρόπο στο design της μάσκας του Hornet, χωρίς να προεξέχει το στροφόμετρο, όπως προεξείχε στο προηγούμενο μοντέλο. Ταυτόχρονα, άλλαξε ελαφρώς και το design της μάσκας. Το μείον της αλλαγής; Χάθηκε η όποια -πρακτικά ελάχιστη- προστασία από τα στοιχεία της φύσης έδινε το προηγούμενο μεγάλο στροφόμετρο. Παρόλα αυτά, αν επιθυμείτε να επέμβετε χρηστικά στο Hornet, υπάρχει μικρή ζελατίνα δύο εκατοστών που τοποθετείται πάνω στα νέα όργανα.
Για το 2011, η Honda δεν προχώρησε σε ριζοσπαστικές αλλαγές όσον αφορά στο Hornet. Απλώς, φρέσκαρε μούρη και οπίσθια στο γυμνό, θαυματουργό 600άρι της και του χάρισε νέα όργανα, ενσωματωμένα στην καινούργια μάσκα. Έτσι, ολοκληρωμένο οδηγικά και χρηστικά από την προηγούμενη ανανέωση, το Hornet κερδίζει φρέσκια εμφάνιση και μπαίνει φορτσάτο στη νέα χρονιά.
2010
Για το 2011, η Honda δεν προχώρησε σε ριζοσπαστικές αλλαγές όσον αφορά στο Hornet. Απλώς, φρέσκαρε μούρη και οπίσθια στο γυμνό, θαυματουργό 600άρι της και του χάρισε νέα όργανα, ενσωματωμένα στην καινούργια μάσκα. Έτσι, ολοκληρωμένο οδηγικά και χρηστικά από την προηγούμενη ανανέωση, το Hornet κερδίζει φρέσκια εμφάνιση και μπαίνει φορτσάτο στη νέα χρονιά.
2011
Για το 2011, η Honda δεν προχώρησε σε ριζοσπαστικές αλλαγές όσον αφορά στο Hornet. Απλώς, φρέσκαρε μούρη και οπίσθια στο γυμνό, θαυματουργό 600άρι της και του χάρισε νέα όργανα, ενσωματωμένα στην καινούργια μάσκα. Έτσι, ολοκληρωμένο οδηγικά και χρηστικά από την προηγούμενη ανανέωση, το Hornet κερδίζει φρέσκια εμφάνιση και μπαίνει φορτσάτο στη νέα χρονιά.
2011  
3Α & 3Β: Τοπιο περίεργο και αμφιλεγόμενο σχεδιαστικά κομμάτι στο προηγούμενο Hornet ήταν η «διπλή» ουρά του. Εκεί, η ουρά τελείωνε μεν στη σέλα του συνεπιβάτη και τις χειρολαβές, όμως ακριβώς από κάτω υπήρχε ένα δεύτερο κομμάτι που προεκτεινόταν για ανεξήγητο λόγο προς το έδαφος και έφερε το φως, τα φλας και τη βάση της πινακίδας. Στο νέο Hornet, ευτυχώς αυτό δε συμβαίνει, μιας και η νέα ουρά έχει μονό, ενιαίο σχήμα, πολύ πιο αιχμηρό, πολύ πιο λογικό και πολύ πιο όμορφο. Πάντως, αφού η Honda αποφάσισε να… τακτοποιήσει το οπίσθιο μέρος του Hornet, μέσα στα άλλα έδιωξε και τις χειρολαβές του συνεπιβάτη! Έτσι, ο τελευταίος θα πρέπει να αρκεστεί στο νέο λουράκι που υπάρχει ανάμεσα στις δύο σέλες, design που, όπως όλοι γνωρίζουμε, υπολείπεται σε χρηστικότητα από τις χειρολαβές. Τι να κάνουμε όμως. Μπρος στα κάλλη…

 
 Φρεσκάρισμα για το 2011
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική /ποιότητα
¶νεση / εργονομία
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Έξτρα εργοστασιακά αξεσουάρ
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Τιμή


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ