Πολύ καλό το μπροστινό φρένο, ισχυρό και με καλή αίσθηση.
Ο φιλικός χαρακτήρας του συνόλου χρωστά πολλά στους τομείς των φρένων και των αναρτήσεων. Στην πρώτη περίπτωση, αυτή των φρένων, η δύναμη είναι όση χρειάζεται και η πίεση στη μανέτα φτάνει από την πλευστή διέμβολη δαγκάνα στο δίσκο των 300 χλστ. με προοδευτικό τρόπο. Πολύ καλή είναι και η αίσθηση, η οποία, αν και λίγο μαλακή, καταφέρνει να πληροφορήσει επαρκώς. Τα ίδια ισχύουν και για το πίσω φρένο, με το δίσκο των 240 χλστ., ωστόσο, εκεί ίσως θα ενοχλήσει το ABS, το οποίο παρεμβαίνει αρκετά συχνά. Αντίθετα, στο μπροστινό, το κλώτσημα στη μανέτα θα έρθει πολύ πιο σπάνια και με πιο διακριτικό τρόπο. Στον τομέα των αναρτήσεων, οι παραδοσιακές λύσεις που έχουν μεταφερθεί αυτούσιες από το προηγούμενο μοντέλο φαίνεται ότι είναι άκρως αποτελεσματικές και στο νέο. ¶λλωστε, αφού δεν άλλαξε τίποτα στις επιδόσεις και τη συμπεριφορά του νέου G 650 GS, δεν κρίθηκε αναγκαία η αντικατάσταση των πολύ καλών αναρτήσεων. Το πιρούνι είναι σαφές και δε θα παραπονεθεί κάτω από πίεση, ενώ το πίσω (ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση) αμορτισέρ είναι μαλακό και προσβλέπει στην άνεση. Πάντως, παρά το φιλικό τους χαρακτήρα και τις μαλακές προδιαθέσεις τους, οι αναρτήσεις είναι ικανές να διατηρήσουν ιδιαίτερα σταθερό το μονοκύλινδρο on-off. Σε ταχύτητες κοντά στην τελική, το GS μπορεί να χαράξει ευθεία με ακρίβεια χάρακα, χάρη στη σταθερότητά του, ενώ στις στροφές δεν πρόκειται να φοβηθεί την κλίση ή την πίεση.