net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
BMW G 650 GS
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 71208 αναγνώστες
Δοκιμασμένη συνταγή
Το κάνουν και το παρακάνουν! Ειδικά όταν μιλάμε για ένα μοντέλο όπως το G 650 GS, το οποίο διέθετε όλον αυτόν τον καιρό τα απαραίτητα προτερήματα και το μόνο που του έλειπε, από τη στιγμή που η σειρά ανανεώθηκε αισθητικά, ήταν τα ράσα, δηλαδή η σύγχρονη εμφάνιση κατά το GS ευαγγέλιο.
To ακούραστο μονοκύλινδρο σύνολο δε χρειάστηκε αλλαγές και παρέμεινε ελαστικό και ισχυρό.
Ο κινητήρας αποτέλεσε μάλλον το πρώτο κομμάτι της μοτοσικλέτας που οι Γερμανοί αποφάσισαν να μην πειράξουν. Το μονοκύλινδρο κινητήριο σύνολο διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού και υγρόψυξη και αποδίδει 48 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 6,1 kgm ροπής στις 5.000 σ.α.λ.Τα βασικότερα χαρακτηριστικά του είναι οι πολύ καλές επιδόσεις του και η ελαστικότητα στη λειτουργία του.
Όσον αφορά στις πρώτες, κυμαίνονται στα στάνταρ της κατηγορίας των μονοκύλινδρων on-off, ωστόσο, μοιάζουν να βγαίνουν στο δρόμο πιο αβίαστα και ικανοποιητικά.
Η ελαστικότητα, από την άλλη, είναι αυτή που το βοηθά περισσότερο στην πόλη και αυτή που θα ευνοήσει σε μεγάλο βαθμό τους αρχάριους αναβάτες, οι οποίοι δε θα χρειαστούν πολλές αλλαγές στο κιβώτιο.
Και μιας και αναφέρθηκε το κιβώτιο, είναι εξίσου φιλικό και μαλακό, αλλά το πόδι θα αναζητήσει ενστικτωδώς την έκτη σχέση,(ειδικά στα ταξίδια) η οποία, όμως, δεν υπάρχει.

 
 Κάνουν τα ράσα το GS;
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
¶νεση / Εργονομία
Φρένα / Αναρτήσεις
Κινητήρας
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις- Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ