Φάτε μάτια ψάρια. Όμορφες και οι δύο μοτοσικλέτες, με πιο ολοκληρωμένη αισθητικά την πρόταση της Suzuki.
Παρατηρώντας τις δύο μοτοσικλέτες σταματημένες πλάι-πλάι, καταρχήν ξεχωρίζει το ελαφρώς διαφορετικού χρώματος πιρούνι. Πιο έντονο χρυσαφί στο FZ8, πιο αχνό στο GSR. Το Yamaha διαθέτει και δαγκάνες φρένων στο ίδιο χρώμα. Πέντε μπράτσα έχουν οι ζάντες στο FZ8, τρία στο GSR. Παρόμοιος ο προβολέας, αν και περισσότερο αιχμηρός αποδεικνύεται αυτός του FZ8, με πιο τετραγωνισμένο και "φιλικό" το κρύσταλλο του GSR -που διαθέτει όμως όμορφα μπλε "κρύσταλλα" στα φώτα στάσης. Πιο διακριτικά και μικρά τα φλας του FZ8, πιο μεγάλα στο GSR. Το αλουμινένιο πλαίσιο του FZ8 ξεχωρίζει αμέσως, όπως ξεχωρίζει και το αλουμινένιο του ψαλίδι. Και τα δύο δείχνουν κτηνώδη, σε σχέση με τα ατσάλινα λεπτά κομμάτια μετάλλου που απαντούμε στο GSR. Ο κινητήρας του FZ8 έχει μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός, ενώ επωφελείται της διάταξης Tri-Axis, και έχει καθαρότερες γραμμές στη γυμνή του εμφάνιση.
Ο κινητήρας του GSR είναι περισσότερο πολύπλοκος, ενώ οι κύλινδροί του κρύβονται ψηλά από τις σωληνώσεις του ψυγείου και από άλλα σωληνάκια. Το FZ8 φέρει λιγότερα πλαστικά, καθώς δεν έχει καλύμματα για το ψυγείο. Αντίθετα, το GSR διαθέτει δύο μικρές φλούδες πλαστικού εκατέρωθεν του ψυγείου. Και τα δύο έχουν hugger πίσω, ενώ στο FZ8 το πλαστικό προστατευτικό της αλυσίδας περνά τσαχπίνικα μέσα από την ενισχυτική γέφυρα του ψαλιδιού. Οι σέλες των συνεπιβατών είναι και οι δύο τοποθετημένες ψηλά, χωρίς χειρολαβές.
Εκεί τώρα που το GSR κάνει τη διαφορά, είναι στις λεπτομέρειες. Μιας και η παρουσίαση του ακολούθησε εκείνη του FZ8, οι τεχνικοί της Suzuki είχαν την ευκαιρία να βελτιώσουν τη δική τους μοτοσικλέτα, εκεί ακριβώς που έπασχε το FZ8. Και δε μιλάμε για τις τεχνολογικές λύσεις, όπου το Yamaha υπερέχει, αλλά για θέματα σχεδιασμού. Έτσι, το GSR διαθέτει ομορφότερη και πιο αιχμηρή sport ουρά από το FZ8, πληρέστερα όργανα και πολύ πιο όμορφο τελικό εξάτμισης. Θυμίζουμε ότι τα όργανα του FZ8 είναι τα πιο λιτά της κατηγορίας. Ένα όμορφο λευκό στροφόμετρο με αναλογικές ενδείξεις, που κόβεται στο κάτω μέρος του, παρέα με μια στενή και αρκετά δυσδιάκριτη ψηφιακή οθόνη, η οποία διαθέτει ένδειξη βενζίνης, θερμοκρασία, μερικό χιλιομετρητή και ρολόι. Εκεί δηλαδή που το FZ8 έπασχε, το GSR τώρα εμφανίζεται πιο ολοκληρωμένο και πιο στιλάτο.