Ένας άλλος λόγος που το BWs μου βγάζει αυτά τα βίαια ένστικτα είναι φυσικά και η υψηλή ποιότητα κατασκευής του. Δε χωράει αμφιβολία ότι αυτό το μικρό scooterάκι είναι καλοφτιαγμένο και η στιβαρότητα που μεταφέρει οπτικά στον αναβάτη του γίνεται αντιληπτή και στην πράξη. Το ταρακούνησα, το "πέταξα" σε συνεχόμενες λακκούβες, το έβαλα δικάβαλο στο χώμα. Αυτό δε χαμπάρισε τίποτα. Οι βαμμένες πλαστικές του επιφάνειες δείχνουν ικανές να αντέξουν αρκετά χρόνια χωρίς να χάσουν τη λάμψη και το φινίρισμά τους, ενώ και τα λιγοστά μεταλλικά μέρη που είναι ορατά, είναι επίσης προσεγμένα στη βαφή τους. Η Yamaha έχει δώσει μεγάλη προσοχή και στον τομέα της εργονομίας και πάνω στη σέλα του δύσκολα θα βρεθεί άνθρωπος που να μη βολευτεί. Το γυμνό από περιττά πλαστικά τιμόνι, με τα ποιοτικά σε αίσθηση χειριστήρια, βρίσκεται μπροστά και χαμηλά λίγο πιο ψηλά από τη σέλα. Περνάει πάνω από τα γόνατα, ακόμη και αν το ύψος σου είναι πάνω από το μέσο όρο και δίνει πολύ καλό μοχλό για ακαριαίες μανούβρες χωρίς δεύτερη σκέψη. Η μεγάλη και φαρδιά σέλα θα φιλοξενήσει με άνεση τoν αναβάτη που θα την βρει ικανοποιητικά άνετη για μετακινήσεις μέσα στην πόλη. Χώρος έχει προβλεφθεί και για τον συνεπιβάτη αλλά είναι περιορισμένος, ενώ ο τελευταίος θα πρέπει να βολέψει τα πόδια του στο τελείωμα της ποδιάς καθώς δεν υπάρχουν μαρσπιέ για την αφεντιά του. Για μικρές αποστάσεις πάντως κρίνεται ικανοποιητικός. Παρά τις μικρές του διαστάσεις, το BWs έχει ικανοποιητικό χώρο κάτω από τη σέλα. Λόγω σχήματος, κυρίως, θα δυσκολευτείτε να χωρέσετε ένα κράνος κλειστού τύπου, ειδικά αν αυτό έχει μεγάλους αεραγωγούς, αλλά θα τα καταφέρετε.
Ο σπαρτιάτικος πίνακας οργάνων κινείται στο πνεύμα της υπόλοιπης κατασκευής. Ένα μικρό ψηφιακό ρολόι πάντως θα έπρεπε να υπάρχει.
Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι επαρκής και θα χωρέσει άνετα ένα full face κράνος, αρκεί το τελευταίο να μην έχει μεγάλους αεραγωγούς.
Η φαρδιά σέλα φέρει σκληρό αφρώδες και ποιοτικό αντιολισθητικό κάλυμμα. Μεγάλη σε διαστάσεις για τον αναβάτη. Ο συνεπιβάτης θα στριμωχτεί λίγο.