O κινητήρας θα φανεί αδύναμος στις χαμηλές σ.α.λ., αλλά θα βελτιωθεί σημαντικά από τις μεσαίες και μετά.
Ο κινητήρας των 125 κ.εκ. είναι υδρόψυκτος και διαθέτει τα απαραίτητα αποθέματα ισχύος για κίνηση στην πόλη. Ισχυρότερος από αυτόν του έτερου scooter 125 κ.εκ. της Lifan, του S-Ray, αποδίδει 13 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και 1 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Οι επιδόσεις αυτές δεν το κατατάσσουν στα ισχυρότερα της κατηγορίας του, αλλά ούτε και στα πιο αδύναμα. Βρίσκεται κάπου στη μεσαία κλίμακα της κατηγορίας, όσον αφορά στις επιδόσεις, παρά το γεγονός ότι ξεπερνά πολλά 125άρια σε όγκο και χώρους. Η λειτουργία του, όμως, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ιδανική. Λόγω της ρύθμισης του φυγοκεντρικού, η εκκίνηση και η κίνηση στις χαμηλές στροφές λειτουργίας είναι άνευρες και μόνο κάπου στις μεσαίες στροφές θα φανεί λίγο πιο δυναμικό. Αντίστοιχα, μόλις οι στροφές ανέβουν και ξεπεράσουν το αγαπημένο φάσμα των 125αριών, οι επιδόσεις αρχίζουν σιγά-σιγά να στερεύουν. Συνολικά, όμως, ο κινητήρας κινεί με αξιοπρέπεια το μεγαλόσωμο E-Space. Απλά, θα πρέπει ο αναβάτης του να κινηθεί σε σχετικά χαλαρούς ρυθμούς και να μην επιχειρήσει να κυνηγήσει παπιά ή άλλα scooter στο φανάρι.