Στη νέα δικύλινδρη
οικογένεια των CB500 το F είναι το γυμνό street μοντέλο, με γονίδια streetfighter, δίχως
φέρινγκ, με ίσιο τιμόνι και ανάλογη θέση στα μαρσπιέ. Ο κινητήρας είναι
απίστευτα γραμμικός, με ηλεκτρική αίσθηση και αρκετή δύναμη.
Τα φρένα αποδίδουν παντού άριστα, με μόνο μια μικρή ένσταση για το
μπροστινό δίσκο -στην οριακή, όμως, οδήγηση- όπου λίγη ακόμη δύναμη δεν θα μας
χάλαγε. Πέρα από την ανύπαρκτη προστασία από τον αέρα, στο CB 500F η ελαφρώς
πιο όρθια οδήγηση είναι ακόμα πιο άνετη από εκείνη του CBR 500R, ενώ το κόκκινο
χρώμα είναι από τα πιο όμορφα που έχουμε δει! Όσον αφορά στην κατανάλωση
καυσίμου, η Honda υποστηρίζει πως τα 15,7 λίτρα του ρεζερβουάρ αρκούν για να
δώσουν αυτονομία που ξεπερνά τα 420 χιλιόμετρα!
Η Honda παρουσίασε
τα τελευταία 2 χρόνια, μια ακόμη παραλλαγή του δικύλινδρου κινητήρα της στα 500
κ.εκ. με έμφαση στην οικονομία καυσίμου και στη χαμηλή τιμή απόκτησης -δίχως να
παραμελεί τις αρετές για τις οποίες έχει γίνει γνωστή. Κορυφαία αξιοπιστία, και
ανάλογα υψηλή ποιότητα κατασκευής.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά Κινητήρας: 4T, 2Κ σε σειρά, Υ/Ψ Χωρητικότητα (κ.εκ.): 471 Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 47/8.500 Βάρος (κιλά): 192