Το 690 Duke χάνει
λίγο από τον hardcore χαρακτήρα του παρελθόντος, αποτελώντας τη φιλικότερη
έκδοση στην ιστορία της μοτοσικλέτας. Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας του
είναι ίσως ο πιο προηγμένος στην κατηγορία του, με διαφορά. Εβδομήντα
χορταστικοί ίπποι, ένα βουνό ροπής, υποδειγματική τροφοδοσία, κραδασμοί και
θόρυβος που σύμφωνα με την ΚΤΜ συγκρίνονται άνετα με τις καλύτερες
πολυκύλινδρες μοτοσικλέτες. Φιλικότητα και ωρίμανση πηγαίνουν χέρι-χέρι με το
χαμηλό κόστος συντήρησης, την αξιοπιστία, αλλά και τη χαμηλή κατανάλωση
καυσίμου. Το 690 Duke δικαίως μπορεί να υπερηφανεύεται για τα αραιά διαστήματα
service -πρωτάκουστα τα 10.000χλμ. σε μονοκύλινδρο κινητήρα με τόσο υψηλή
απόδοση!
Αν το Duke πέσει
στα χέρια άπειρου, ή κατασταλαγμένου αναβάτη, εκείνος πιθανώς να μην σπρώξει
πράγματα και καταστάσεις, κι έτσι να μη συναντήσει ποτέ τον ινδιάνο που
βρίσκεται καλά κρυμμένος στο Duke. Ακόμα όμως και ένας έμπειρος σε... ταρζανιές αναβάτης, μπορεί να μην πιστέψει πως ο νέος δούκας έχει ακόμα τη σιδερογροθιά στην
κωλότσεπη. Τελικά, η ωριμότητα και η φιλικότητα είναι το σημείο που επικρατεί
πάνω στο νέο 690 Duke, με τη δύναμη και τη διασκέδαση να περιέχονται στο
πακέτο, κάνοντας την εμφάνιση τους όποτε αποφασίσεις να τις ψάξεις.