LIVE: κίνηση στους δρόμους

MOTO GUZZI V7 II:

Hot Spots: 
Ρετρό αίσθηση 
Ευκολία οδήγησης 

Oύτε λίγο ούτε πολύ,αυτή είναι η τρίτη έκδοση του αρχετυπικού V7, που παρουσιάστηκε από την Guzzi το 2008. Οι αλλαγές που έχουν συντελεσθεί σε αυτό το διάστημα, έχουν αφήσει αναλλοίωτη την κλασσική σχεδίαση της μοτοσικλέτας, εστιάζοντας περισσότερο στο ραφινάρισμα των μηχανικών μερών.

Με βάση αυτή την κατεύθυνση, το V7 δέχτηκε μια "γενναία" βελτίωση στον εγκάρσιο V2 κινητήρα του το 2012, ενώ σε αυτή την τελευταία του υλοποίηση, απέκτησε νέο κιβώτιο ταχυτήτων, ABS και traction control. Οι συνηθισμένοι στις τρελές ιπποδυνάμεις και οι εθισμένοι στις επιδόσεις, μπορεί να βιαστούν να απορρίψουν το V7, αλλά θα προτείναμε να οδηγήσουν ένα πριν καταλήξουν σε συμπεράσματα. 

Ο τρόπος που η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα σε βάζει σε ένα  συγκεκριμένο χαλαρό mοοd, είναι πραγματικά μοναδικός. Στη σέλα του V7 η μετακίνηση σε δύο τροχούς αποκτά άλλη διάσταση, με έντονες ρετρό αναφορές, χωρίς όμως τις ρετρό ιδιοτροπίες. To V7 δεν θα πει όχι ακόμη και σε σβέλτη οδήγηση σε κάποιο στροφιλίκι, τηρουμένων βέβαια πάντα των αναλογιών. Σε κάθε περίπτωση το χαρακτηριστικό του είναι η ευκολία στην οδήγηση, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα και ως καθημερινό μεταφορικό μέσο.   

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, V2, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 744
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 47/6.200.
Βάρος (κιλά): 190

Τιμή (ευρώ): 8.890

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ