Καλά ακούσατε. Κινητήρας scooter με turbo. Αυτό το scooter κρύβει στα σωθικά του μια ολόκληρη φιλοσοφία, που πριν μερικά χρόνια μεσουρανούσε. Τώρα, απλά όλοι την έχουν εγκαταλείψει. Η ιδέα του να «πάρεις» χωρίς να «δώσεις», πάντα συγκινούσε τον άνθρωπο. Η ανάγκη για μεγάλες ιπποδυνάμεις από το τίποτα και η εξέλιξη της αυτοκινητοβιομηχανίας, ώθησαν, λίγο-πολύ, σχεδόν όλους τους μεγάλους κατασκευαστές να μπλεχτούν με τα bar, τα intercooler και τις φτερωτές. Στον κόσμο των δύο τροχών, και η παραμικρή εφαρμογή ήταν πάντα πιο δύσκολη, πόσο μάλλον του turbo. Παρ’ όλα αυτά, υπήρξαν πολλές προσπάθειες. Καμία, ωστόσο, δεν ευδοκίμησε. Το μοναδικό εργοστασιακό δίτροχο όχημα που κυκλοφορεί σήμερα στους δρόμους… νόμιμα, είναι το Jet-Force 125 Compressor. Μέχρι το Jet-Force να ξεκινήσει, τίποτα δεν προμηνύει αυτό που θα ακολουθήσει. Συνετιστείτε, το Jet-Force δεν είναι και κάνα τέρας που βρυχάται. Είναι μόλις 125 κ.εκ.! Ο συνδυασμός λοιπόν των 125 κ.εκ. με τον υπερσυμπιεστή, σημαίνει ένα πράγμα: πολλές, μα πάρα πολλές στροφές. Έστω για να ξεκινήσει, το Jet-Force πρέπει να πιάσει γύρω στις 6.000 σ.α.λ. Και μόλις το γκάζι ανοίξει τελείως, η βελόνα εκτοξεύεται στις 9.500 σ.α.λ. και μένει για πάντα εκεί. Όλη η ισχύς του Jet K20 (ο κωδικός του κινητήρα) βρίσκεται συγκεντρωμένη σ’ αυτή την περιοχή (9.000 - 9.500 σ.α.λ.). Και καλό και κακό. Καλό γιατί άπαξ και η βελόνα του στροφομέτρου κάνει για αστείο ότι ακουμπάει τις 9.000 σ.α.λ., το Jet-Force κυριολεκτικά εξαφανίζεται, κι ας είναι δικάβαλο, κι ας είναι σε ανηφόρα, και κακό γιατί με τέτοια απόδοση δεν έχει απομείνει στάλα ροπής. Ω… ναι, το Jet-Force δεν τραβάει χαμηλά. Έχει μόνο ωμή και ξερή δύναμη. Αλλά και να ’χε ροπή χαμηλά, θα το καταλαβαίναμε; Με τέτοιο CVT, μάλλον όχι. Το Jet-Force είναι ίσως ένα από τα πιο αγχωτικά scooter που κυκλοφορούν σήμερα. Μοιάζει σαν να οδηγάς ευρωπαϊκό μονοκύλινδρο, συνεχώς με πρώτη σχέση στο κιβώτιο. Περισσότερα όμως μπορείτε να διαβάσετε στο τεύχος 16/8 που κυκλοφορεί από σήμερα Τρίτη στην αγορά.
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Τα ηλεκτρικά πατίνια στο στόχαστρο του Κ.Ο.Κ. (σ.σ. για καλό σκοπό)
Kymco και LiveWire ετοιμάζουν ηλεκτρικό maxi scooter.
Yamaha MT-09 Y-AMT: Το αυτόματο κιβώτιο κάνει τη διαφορά
Moto Ψαρράκης: Όλα όσα χρειάζεται το SYM σου
Πλήρως ανακαινισμένη η κάθετη μονάδα Honda Moto Τσαλίκης
WMC Zero SRS Intelligent Aero: Μεγαλύτερη αυτονομία με 10% μειωμένη αντίσταση
BMW R 12 GS: Πλησιάζει στην παραγωγή ένα μεγάλο εντούρο;
Τα 5 πιο δυνατά 125άρια scooter
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr