Όχι, δε χρησιμοποιούμε τη φράση-κλισέ για να κάνουμε δηλώσεις με υπονοούμενα, απλά αναφερόμαστε στο μέγεθος των τροχών των scooter, το οποίο έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετό καιρό να παίζει έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στην απόφαση του αναβάτη – καταναλωτή στην αγορά.
Πάει πολύς καιρός που στην αγορά ενός scooter η διάμετρος των τροχών του δεν αποτελούσε σημαντικό παράγοντα. Ο κόσμος παλαιότερα κοιτούσε για άλλα πράγματα, απλά και μόνο γιατί μέχρι τότε δεν υπήρχε στην αγορά ο παράγοντας «ασφαλή οδική συμπεριφορά». Ένας παράγοντας ο οποίος παρουσιάστηκε με την είσοδο των «μεγάλων» τροχών στην αγορά και σηματοδότησε τη στροφή τόσο του κοινού, όσο και των εταιριών.
Νούμερα όπως το 14, το 15 ή το 16 παίζουν πλέον σημαντικότατο ρόλο για την αγορά ενός μοντέλου, ενώ το «άπιαστο» μέχρι πρότινος 17, ανέβασε τα πράγματα σε ένα άλλο οδηγικό επίπεδο. Αναφερόμαστε φυσικά στις ίντσες των τροχών, αλλά και στα πλεονεκτήματα που αυτές φέρνουν μαζί τους.
Εμείς αποφασίσαμε να φτιάξουμε μία συλλογή από μοντέλα τα οποία ασπάζονται τα πλεονεκτήματα αυτά, ακόμα και ορισμένες φορές εις βάρος άλλων, επίσης σημαντικών παραγόντων, όπως για παράδειγμα οι αποθηκευτικοί χώροι, το ύψος σέλας ή η τιμή αγοράς. Άλλωστε κανείς δεν μπορεί να αντικρούσει το γεγονός ότι στη χώρα που ζούμε και με τις…εκπλήξεις που μας επιφυλάσσει καθημερινά το απαράδεκτο οδικό μας δίκτυο, το…μέγεθος μετράει και μάλιστα πολύ!
Μάθετέ τα όλα στο τεύχος (23/06) του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί.