5η θέση για την γουρούνα της CFMOTO στο Dakar
Ακολουθεί Δελτίο Τύπου
Ο Antanas Kanopkinas στην 5η θέση στα Quads με CFMOTO
Πρώτο Dakar για την CFMOTO Thunder Racing Team
Προβλήματα στο Chrono 48 με εξάντληση βενζίνης
Η μοναδική Κινέζικη εταιρεία στα Quads του Dakar
Ο Antanas Kanopkinas στην 5η θέση στα Quads με CFMOTO
Με ένα καταπληκτικό αποτέλεσμα ολοκληρώνεται ο αγώνας της CFMΟΤΟ στο Rally Dakar. Με την 5η θέση στην κατάταξη, η εταιρεία επιτυγχάνει την καλύτερη επίδοση για κινεζικές μάρκες στην κατηγορία QUAD στο Rally Dakar. Ο Antanas Kanopkinas της CFMOTO THUNDER RACING TEAM ολοκλήρωσε το απαιτητικό Ράλι με μια εντυπωσιακή επίδοση, εξασφαλίζοντας την 5η θέση στην κατηγορία QUAD, γνωστό ως ένας από τους πιο δύσκολους αβγώνες στον κόσμο, που διήρκεσε από τις 5 Ιανουαρίου έως τις 19 Ιανουαρίου. Αυτό σηματοδότησε το ντεμπούτο της CFMOTO στον διάσημο αγώνα και ο Antanas, οδηγώντας ένα τροποποιημένο CFORCE 1000, παρουσίασε ένα νέο ρεκόρ για την καλύτερη απόδοση από κινεζική μάρκα σε αυτή την κατηγορία με συνολικό χρόνο 113 ώρες, 25 λεπτά και 50 δευτερόλεπτα.
Πρώτο Dakar για την CFMOTO Thunder Racing Team
Παρά το γεγονός της πρώτης συμμετοχής τόσο για τον οδηγό και την εταιρεία, ο Antanas και η CFMOTO εξακολουθούν να επιδεικνύουν εξαιρετικές ικανότητες, βασιζόμενοι στα προηγούμενα επιτεύγματα του σε παρόμοιους αγώνες. Το 2023, η CFMOTO THUNDER RACING TEAM είχε ήδη αγωνιστεί στο W2RC με το CFORCE 1000 και εξασφάλισε έναν τερματισμό στο βάθρο στο Abu Dhabi Desert Challenge. Αυτά τα επιτεύγματα τροφοδότησαν τον ενθουσιασμό της αγωνιστικής ομάδας και του Antanas να επιδείξουν την αξία τους σε έναν από τους πιο δύσκολους και επικίνδυνους αγώνες του κόσμου, αναδεικνύοντας την αντοχή του CFMOTO CFORCE 1000. Η δυσκολία στα αρχικά στάδια του Dakar για φέτος είχε αυξηθεί αισθητά, προκαλώντας τον Antanas και το όχημά του. Το CFORCE 1000, αρχικά μια εξέχουσα παρουσία στην κατηγορία QUAD, κέρδισε γρήγορα την αναγνώριση λόγω των εξαιρετικών επιδόσεών του. Ξεπερνώντας τις προκλήσεις που έθεσαν οι διοργανωτές, ο Antanas εξασφάλισε την 6η θέση στο δεύτερο στάδιο, βελτιώνοντας σταδιακά τη θέση του στη γενική κατάταξη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Προβλήματα στο Chrono 48 με εξάντληση βενζίνης
Ωστόσο, για έναν συμμετέχοντα που αγωνίζεται στο Dakar για πρώτη φορά, οι κακοτυχίες και τα προβλήματα είναι αναπόφευκτα και του προσδίδουν σημαντικές γνώσεις και εμπειρία. Στο στάδιο Chrono 48 ωρών, λόγω της εξάντλησης των καυσίμων, ο Antanas κάλεσε για διάσωση με ελικόπτερο μόλις 3,7 χλμ. πριν από τη γραμμή τερματισμού. Στο 11ο στάδιο, διάσπαρτες πέτρες δημιούργησαν βλάβη, εμποδίζοντάς τον να το ολοκληρώσει. Ευτυχώς, σύμφωνα με τους κανονισμούς της κατηγορίας Rally 2 συνέχισε να συμμετέχει στα επόμενα στάδια. Αυτά τα επιτεύγματα και οι εμπειρίες αναμφίβολα θα κάνουν την εταιρεία και τη CFMOTO THUNDER RACING TEAM ακόμα πιο ανταγωνιστικούς σε μελλοντικά ράλι. Οι προσδοκίες είναι μεγάλες για τις επιδόσεις τους στους επόμενους αγώνες W2RC του 2024 και άλλα περιφερειακά ράλι στα οποία θα αγωνισθούν και θα ενισχύσουν την CFMOTO και την αγωνιστική ομάδα.
Η μοναδική Κινέζικη εταιρεία στα Quads του Dakar
Ως ο μόνος εκπρόσωπος της Κίνας στην κατηγορία Quad στο Ράλι Ντακάρ, η CFMOTO γίνεται η πρώτη κινεζική μάρκα που ξεπέρασε πολλές προκλήσεις. Αυτή η πρόκληση ανέδειξε την 35χρονη τεχνογνωσία της CFMOTO στην τεχνολογία έρευνας και ανάπτυξης οχημάτων εκτός δρόμου και των ισχυρών δυνατοτήτων της. Αντιμετωπίζοντας το δύσκολο έδαφος των διάσπαρτων βράχων, αμμόλοφων και φαραγγιών, το CFORCE 1000 άντεξε αυτές τις σκληρές δοκιμασίες. Πάνω από 100 ώρες έντονου ανταγωνισμού στην πίστα, απελευθέρωσε τις ισχυρές του δυνατότητες εκτός δρόμου. Οι υψηλές επιδόσεις αυτού του οχήματος και η αξιοσημείωτη σταθερότητα επικυρώθηκαν πλήρως σε αυτήν την αρένα της ερήμου. Η γοητεία των αγώνων έγκειται στις προκλήσεις τους και η απόδοση της γουρούνας της CFMOTO σε αυτό το Ράλι Ντακάρ αποτελεί την καλύτερη απόδειξη της ποιότητάς της. Μια νέα περιπέτεια πρόκειται να ξεκινήσει, όλοι περιμένουμε να γίνουμε μάρτυρες της παρουσίας της CFMOTO στην παγκόσμια αγωνιστική σκηνή εκτός και εντός δρόμου.