Στην "καρδιά" του συναντάμε το γνωστό μονοκύλινδρο κινητήρα της Piaggio, Master 500. Οι δύο μπροστινοί τροχοί μπορούν να ξεπεράσουν κάθε εμπόδιο (σαμάρια, γραμμές του τραμ, πεζοδρόμια), χωρίς πρόβλημα και από κάθε γωνία, όχι μόνο κάθετα. Αν και το μπροστινό μέρος μένει ακλόνητο (ακόμη και στη βροχή!), ο πίσω τροχός ίσως γλιστρήσει λόγω του μειωμένου βάρους που τον φορτίζει. Κάτω από τη σέλα του Fuoco ο χώρος είναι αρκετός για να χωρέσει ένα μεγάλο full face κράνος, καθώς και μερικά μικροπράγματα. Επιπλέον, ο γάντζος στην ποδιά μπορεί να μεταφέρει μια μεγάλη τσάντα. Η σχάρα πίσω, τέλος, μπορεί να κουβαλήσει μεγάλο φορτίο, καθώς αποτελεί μέρος του κυρίου σώματος του scooter.
Το Fuoco 500 δεν είναι για όσους θέλουν κάτι κομψό για την πόλη, είναι για όσους αναζητούν επιθετικό στιλ και οδήγηση σε περίεργα μονοπάτια. Όχι, ότι θα βγουν μαζί του για “εντουράδα”, αλλά χάρη στις επιδόσεις του και το διαφορετικό χαρακτήρα του, το Fuoco θα πάει και παραπέρα από τον κλασικό αστικό δρόμο. Και θα πατήσει και σε χώμα! Αν οι αυτοκινητάδες μας επιτρέπουν, θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε ως ένα είδος… SUV scooter.