Το μοναδικό Ιαπωνικό τρίκυκλο scooter ως τώρα αποτελεί και τον μικρό εκπρόσωπο την κατηγορίας, καθώς παίζει μόνο του στα 125/155 κ.εκ. απέναντι σε ανταγωνιστές με αρκετά περισσότερα κυβικά. Απλούστατο και αποτελεσματικό το σύστημα της αρθρωτής ανάρτησης τηςYamaha, αποτελείται από 2 πιρούνια (ένα σετ 2 καλαμιών σε κάθε τροχό), παράλληλα τοποθετημένα στον άξονα του scooter, που συνδέονται με το λαιμό με ένα κλασικό παραλληλόγραμμο σύνδεσμο. Το κάθε πιρούνι ελέγχει το δικό του τροχό με μια ανεξάρτητη ανάρτηση, κι έτσι όταν ο ένας τροχός χάσει την πρόσφυση, ο δεύτερος λειτουργεί επικουρικά, σώζοντας τη μέρα, και αυξάνοντας κατά πολύ την οδική ασφάλεια του αναβάτη. Η σπιρτόζικη απόδοση του ψεκαστού μοτέρ, πο μαζί με την ιδανική του κλιμάκωση, χαρίζει άριστη ενεργητική ασφάλεια.
Η οικονομία καυσίμου είναι εκπληκτική, και συγκρίσιμη μόνο με πολύ οικονομικό, σύγχρονο, δίτροχο scooter αντίστοιχου κυβισμού! Είδαμε 3,2lt/100χλμ., ενώ με οδήγηση μονίμως τέρμα γκάζι η κατανάλωση δεν ανέβηκε πάνω από τα 3,7lt/100χλμ.! Πρόκειται για το φθηνότερο, ελαφρύτερο, απλούστερο και οικονομικότερο σε κατανάλωση τρίκυκλο scooter παγκοσμίως. Aριστο για τις ελληνικές απαιτητικές συνθήκες, ταμάμ για το αστικό κέντρο, εκτινάσσει την οδική ασφάλεια στα ύψη, ζητάει λίγα, και δίνει πολλά.