Με το νέο CBR η Honda ανέβασε τον πήχη της κατηγορίας ψηλά. Το νέο supersport της εταιρίας, με τα νέα του δεδομένα, πετάει το γάντι και ψάχνει αντίπαλο. Το concept στην κατασκευή του νέου supersport της Honda ήταν ‘‘slimmer and lighter’’ και οι μηχανικοί της… ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο.
Το μοναδικό χαρακτηριστικό που έχει μείνει ίδιο με το απερχόμενο CBR είναι το μαγικό χαρακτηριστικό που η Honda καταφέρνει να χαρίζει στις μοτοσικλέτες της, αυτό του φιλικού προφίλ. Τα πάντα πάνω στο νέο CBR είναι αναθεωρημένα με σκοπό να γίνει και πάλι ο κυρίαρχος της κατηγορίας.
Το κέρδος σε βάρος είναι 8 κιλά, ενώ και ο κινητήρας απέκτησε 5 επιπλέον ίππους στο μέγιστο νούμερο ιπποδύναμης, κάτι που διαμόρφωσε υπέρ του την αναλογία κιλών ανά ίππο. Με αυτά τα ενδιαφέροντα πρώτα στοιχεία του νέου CBR και κουβαλώντας στην ‘‘πλάτη’’ του 5 παγκόσμια πρωταθλήματα Supersport, η μοτοσικλέτα διαγράφει από νωρίς μία λαμπρή καριέρα.
Ο νέος ελαστικότερος κινητήρας του και η δύναμη από το ρελαντί το κάνουν ιδιαίτερα χρηστικό στην καθημερινότητα αλλά και μέσα στην πίστα….
Διαβάστε περισσότερα στο νέο τεύχος (12/07) του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί από σήμερα (12 Ιουνίου) στα περίπτερα.