Πόσο σταθερό και στιβαρό στις στροφές μπορεί να είναι ένα scooter; Αν δεν έχεις οδηγήσει το T-Max 500, μη βιαστείς να δώσεις απάντηση! Θα εκτεθείς! Από άποψη αισθητικής ίσως να μην σε πείθει για τα sport γονίδια που κουβαλά αλλά στην πρώτη κιόλας βόλτα θα σε εκπλήξει με την οδική του συμπεριφορά.
Από την πρώτη του παρουσίαση το T-Max ανέβασε σε άλλο level την κατηγορία των scooter, πείθοντας αρκετούς μοτοσικλετιστές να τη δουν με άλλο μάτι. Είναι ένα από τα ελάχιστα scooter (αν όχι το μοναδικό) που μπορεί να στοχεύσει ακόμα και σε έμπειρους μοτοσικλετιστές, που θέλουν κάτι πιο άνετο από μία “συμβατική” μοτοσικλέτα μεσαίου κυβισμού. Με άλλα λόγια, απευθύνεται σε όσους θέλουν να εκμεταλλευτούν τα θετικά των συνόλων με την αυτόματη μετάδοση χωρίς κανένα συμβιβασμό, όμως, στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Μικρές παραχωρήσεις, βέβαια, πρέπει να γίνουν στον τομέα των αποθηκευτικών χώρων, καθώς είναι μέτριοι (σε καμία περίπτωση πάντως απογοητευτικοί) για τα δεδομένα των mega scooter. Οι 43,5 “δικύλινδροι” παραγόμενοι ίπποι, όμως, το στιβαρό στήσιμο των αναρτήσεων και το άρτιο πακέτο φρένων (με δύο δίσκους μπροστά και ABS) μπορούν να σε κάνουν να ξεχάσεις τη λίγο ξεπερασμένη εμφάνιση και τις απλά αποδεκτές αποθηκευτικές δυνατότητες. Για το 2007 η Yamaha δεν επεφύλασσε αλλαγές για τη ναυαρχίδα των scooter της, καθώς το μοντέλο καταφέρνει παρά τα χρονάκια του να παραμένει ανταγωνιστικό. Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του T-Max στο τεύχος 17 του Moto Τρίτη.