Αν πριν από μερικά χρόνια κάποιος μας έκανε λόγο για 840κ.εκ., 68,7 ίππους και 200+ χλμ τελική σε scooter, το πιο πιθανό είναι να το εκλαμβάναμε ως αστείο. Ποτέ μην λες ποτέ όμως και να που τελικά βρεθήκαμε στην Κρήτη για την πανελλαδική παρουσίαση του Gilera GP800.
Το Gilera GP800 αποτελεί το μεγαλύτερο σε κυβισμό scooter που έχει βγει στην παραγωγή, προσεγγίζοντας πλέον σε απόσταση αναπνοής το…λιτρο.
Με 840 κ.εκ. και απόδοση 68,7 ίππους είναι ικανό να κοιτάξει στα μάτια πολλές από τις μοτοσικλέτες της αγοράς, αποτελώντας μια εναλλακτική πρόταση που μπαίνει «σφήνα» στις κατηγορίες των μεσαίων street και on-off.
Διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά άνεσης και πρακτικότητας των scooter, συνδυάζοντας τα όμως με μοτοσικλετιστικές δομικές εφαρμογές, προκειμένου να διαχειριστεί επιτυχώς η μεγάλη ισχύς.
Σε ότι αφορά στην σχεδίαση είναι scooter με τα όλα του, προσφέροντας άνετη σέλα τεράστιων διαστάσεων για αναβάτη και συνεπιβάτη, μεγάλη μετωπική επιφάνεια και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα για προστασία από τα καιρικά φαινόμενα και τον αέρα και αποθηκευτικό χώρο για ένα full face κράνος και μικροπράγματα.
Κάτω όμως από τα πλαστικά του GP800 βρίσκονται στοιχεία τα οποία δεν συναντώνται στα περισσότερα scooter της αγοράς. Δικύλινδρος διάταξης V κινητήρας, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο στο οποίο έχει δοθεί έμφαση στην ακαμψία, πιρούνι διαμέτρου 41χσλτ και δισκόφρενα 300χλστ μπροστά και μονό αμορτισέρ με μοχλικό πίσω.
Περισσότερες πληροφορίες καθώς και εντυπώσεις από την οδική συμπεριφορά του Gilera GP800, μπορείτε να βρείτε στο τεύχος Νο9 του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί.