Μετά από την προσθήκη του ABS στον βασικό εξοπλισμό, η BMW κάνοντας μία κίνηση «ματ», προχώρησε σε σημαντική μείωση των τιμών και στα τρία μονοκύλινδρα μοντέλα της σειράς G, κάνοντας τα ακόμα πιο δελεαστικά για τους υποψήφιους αγοραστές.
Το supermotard της BMW διαθέτει δυναμική αισθητική και συμπεριφορά που την υποστηρίζει στο απόλυτο. Οι επιθετικές διαθέσεις της κατασκευής γίνονται αισθητές από τη στιγμή που θα κάτσεις πάνω στη σέλα της. Ο κινητήρας (ίδιος και για τα τρία μοντέλα) είναι γραμμικός, ελαστικός και αποδίδει 53 ίππους και 6,1 κιλά ροπής. Αναρτήσεις και φρένα, τέλος, κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα. Χάρη σε αυτά (στα σφιχτά settings και το κορυφαίο μπροστινό φρένο), το Xmoto παραμένει σταθερό αλλά και ασφαλές κάτω από κάθε συνθήκες.
G650 Xcountry – 6.700€
Το άριστο ζύγισμα, οι λίγοι κραδασμοί και το μικρό πλάτος της μοτοσικλέτας βοηθούν τα μέγιστα στις αστικές μετακινήσεις, με μόνο αρνητικό τη συμπεριφορά στις επιτόπιες μανούβρες λόγω της τοποθέτησης του τιμονιού πολύ κοντά στον κορμό του οδηγού. Έξω από την πόλη, από την άλλη, το Xcountry θα προτιμήσει σφιχτό επαρχιακό δίκτυο, αν και μαλακές αναρτήσεις θα παραπονεθούν σε sport ρυθμούς. Στο χώμα, τέλος, θα κινηθεί χαλαρά και θα ικανοποιήσει σε βατούς χωματόδρομους, χωρίς πολλές απαιτήσεις.
G650 Xchallenge – 6.800€
Το Xchallenge δεν είναι μία hard enduro κατασκευή, αλλά μία χωμάτινη μοτοσικλέτα υψηλών δυνατοτήτων σε όλα τα τερέν. Ο κινητήρας είναι αρκετά “άγριος”, ενώ τα φρένα συνδυάζουν με μαεστρία την προοδευτικότητα που απαιτείται στις χωμάτινες εξορμήσεις αλλά και τη δύναμη που χρειάζεται στην κίνηση στην άσφαλτο. Οι αναρτήσεις, τέλος, ευνοούν την κίνηση στο χώμα, ιδιαιτέρα το πίσω αμορτισέρ, το οποίο διατηρεί τον τροχό σε συνεχή επαφή με το έδαφος.