Στις Ιταλικές Άλπεις βρέθηκε ο συνεργάτης μας Tor Sagen, προκειμένου να πάρει μια πρώτη γεύση από την νέα retro – classic μοτοσικλέτα της Moto Guzzi, V7. Το συγκεκριμένο αρκτικόλεξο δεν αποτελεί κάτι καινούργιο για την Guzzi, αλλά αποτελεί σημαντικό μέρος της ιστορίας της.
Η θρυλική σειρά «V7» αποτελούσε στο παρελθόν το βαρύ πυροβολικό της Moto Guzzi με ειδικό βάρος, αντίστοιχο των Le Mans.Τα μοντέλα της σειράς V7 υπήρξαν από τα πλέον διαδεδομένα της εταιρείας κατά το παρελθόν, προσφέροντας απλόχερα την «άισθηση Guzzi» σε χιλιάδες αναβάτες.
Το νέο ρετρό μοντέλο της Moto Guzzi που ακούει στο ίδιο όνομα, φιλοδοξεί να αναβιώσει την «μαγεία» εκείνης της εποχής, όπου οι μοτοσικλέτες ήταν απλές και όχι απόλυτα εξειδικευμένες.
Ο κινητήρας του μοντέλου έχει χωρητικότητα 750κ.εκ. και είναι ο ίδιος που κινεί την μικρή έκδοση της breva, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, έχει ρυθμιστεί ώστε να αποδίδει μεγάλα ποσά ροπής στο χαμηλομεσαίο φάσμα των στροφών λειτουργίας του.
Το V7 εμφανίζεται πολύ «μαζεμένο» σε ότι αφορά στις εξωτερικές του διαστάσεις, ενώ η σχεδίαση του εντυπωσιάζει και προσδίδει μία νοσταλγική εμφάνιση στο σύνολο, που παραπέμπει στις αρχές της δεκαετίας του 70.
Ξεκινώντας, διαπιστώνεις πως τα λεγόμενα των Ιταλών μηχανικών δεν ήταν αβάσιμα, αφού η ροπή κάνει την εμφάνιση της σχεδόν από το ρελαντί και ωθεί γλυκά την μοτοσικλέτα σε κάθε περιστροφή του γκαζιού.
Η ισχύς δεν είναι μεγάλη, άλλωστε προορισμός της μοτοσικλέτας δεν είναι να βάλει φωτιά στην άσφαλτο, όμως η απόλαυση στην οδήγηση του V7 είναι να αλλάζει στις ταχύτητες νωρίς και να ρολάρεις με χαλαρούς ρυθμούς.
Ο ήχος του κινητήρα είναι υπέροχος, η εργονομία και η άνεση βρίσκονται σε ψηλά επίπεδα και όλα πάνω σε αυτή την μοτοσικλέτα σε ψήνουν για αγχολυτικές και ήρεμες βόλτες.
Παρ΄ όλα αυτά το V7 δεν θα πει όχι και σε πιο σβέλτους ρυθμούς, τιμώντας της Ιταλική καταγωγή του και το ιστορικό σήμα που φέρει στο ρεζερβουάρ του. Το 40ρι τηλεσκοπικο πιρούνι της Marzocchi, τα δύο αμορτισέρ πίσω και το στιβαρό πλαίσιο, κρατούν την μοτοσικλέτα στην πορεία που της υποδεικνύεις, ενώ ο μονός δίσκος των 320χλστ. μπροστά σε συνδυασμό με το 260ρι δισκόφρενο πίσω σταματούν έγκαιρα το V7.
Το V7 είναι μια εξαιρετική μοτοσικλέτα, αφού καταφέρνει να μεταδώσει στον αναβάτη της την κλασσική αίσθηση των Guzzi τoυ παρελθόντος, αποτελώντας όμως ταυτόχρονα ένα απόλυτα σύγχρονο σύνολο σε ότι αφορά στο ν τομέα της οδικής συμπεριφοράς και της ασφάλειας.