Πληθαίνουν οι φήμες σχετικά με την παρουσίαση μιας υπερκυβισμένης BMW K1200S, πιθανότατα στην έκθεση της Κολωνίας. Η S των 1300κ κ.εκ. θα είναι η πρώτη της σειράς K που θα εξοπλιστεί με τον νέο μεγαλύτερο κινητήρα και σύντομα θα ακολουθήσουν τα μοντέλα R, R Sport & GT.
Μπορεί η K1200S να διατηρεί ακόμα τον τίτλο της ισχυρότερης BMW παραγωγής που έχει παρουσιαστεί, αλλά αυτό από μόνο του δεν αρκεί στην ανταγωνιστική κατηγορία στην οποία ανήκει η μοτοσικλέτα. Ειδικά μετά την παρουσίαση των Kawasaki GTR 1400 & ZZR 1400 και των Suzuki Hayabusa 1300 & B-King 1400, ο…κώδωνας κινδύνου κρούει πλέον όχι μόνο για την S, αλλά και για τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς που μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα, ήτοι, K 1200 R, K 1200 R Sport και K 1200 GT.
Για αυτό τον λόγο η BMW προτίθεται να παρουσιάσει μια μεγαλύτερη σε κυβισμό έκδοση του τετρακύλινδρου κινητήρα που θα εφαρμοσθεί σε όλα τα μοντέλα της σειράς K. Ο νέος κινητήρας θα έχει χωρητικότητα 1.300 κ.εκ., χωρίς ωστόσο να έχουν γίνει γνωστά ο τρόπος με τον οποίον θα επιτευχθεί η αύξηση των κυβικών (διάμετρος, διαδρομή ή και τα δύο) ή τυχόν αλλαγές στα επί μέρους τμήματα του. Αυτό που ακούγεται σίγουρο, είναι πως η απόδοση του θα κυμαίνεται περίπου στους 180 ίππους για την έκδοση S, ενώ λογικά θα υπάρχει και αντίστοιχη αύξηση στα μοντέλα που χρησιμοποιούν τις detuned εκδόσεις του.
Σε ότι αφορά στην σχεδίαση, αυτή θα υποστεί ένα «φρεσκάρισμα» σε όλα τα μοντέλα της σειράς, διατηρώντας όμως αναλλοίωτες τις γραμμές από την «1200» εποχή.Duolever και Paralever παραμένουν ως έχουν, με μόνη διαφορά την τοποθέτηση νέων αμορτισέρ για ακόμη καλύτερη λειτουργία, ενώ το επαναστατικό σύστημα ηλεκτρονικής τηλε-ρύθμισης των αναρτήσεων, ESA, θα συνεχίσει να διατίθεται προαιρετικά, σε συνδυασμό με τον πολύ πλούσιο εξοπλισμό των μοντέλων.
H K 1300S αναμένεται να παρουσιαστεί στην έκθεση Intermot (Κολωνία 8-12 Οκτωβρίου), ενώ τα K 1300S Sport, K 1300R και K 1300GT, πιθανότατα θα ακολουθήσουν στο Μιλάνο τον Νοέμβριο.