Δίκυκλο και αποθηκευτικοί χώροι είναι δύο έννοιες ασύμβατες ή τουλάχιστον έτσι πιστεύουν οι περισσότεροι. Και όμως, υπάρχουν μερικά μοντέλα scooter 125 έως 650 κ.εκ., τα οποία προσφέρουν πραγματικά μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, που μπορούν να χωρέσουν όλα τα απαραίτητα για τις διακοπές σας!
Οι δύο εκδόσεις του Silver Wing μοιάζουν να τα έχουν όλα. Επιδόσεις, χώρους, υψηλά επίπεδα άνεσης, ισχυρούς δικύλινδρους κινητήρες και, στην περίπτωση του 600, σύστημα ABS.
Χώροι
Οι ομοιότητες των δύο εκδόσεων δε σταματούν μόνο στον αισθητικό τομέα, αλλά συνεχίζουν και σε αυτόν των αποθηκευτικών χώρων. Και τα δύο Silver Wing είναι ικανά να φιλοξενήσουν δύο full face κράνη κάτω από τη σέλα, ενώ οι αποθηκευτικές τους δυνατότητες αυξάνονται ακόμη περισσότερο, χάρη στα δύο ντουλαπάκια που βρίσκονται κάτω από το τιμόνι αλλά και τη σχάρα στο πίσω μέρος.
Οδική Συμπεριφορά
Το Silver Wing 600 ξεκινά σβέλτα και δυνατά και η λειτουργία του κινητήρα γίνεται πιο γραμμική, όσο ανεβαίνουν οι στροφές. Τα επίπεδα άνεσης βρίσκονται, φυσικά, σε υψηλά επίπεδα, κάτι για το οποίο φροντίζουν και οι μέτριας σκληρότητας αναρτήσεις. Η ρύθμιση αυτή βοηθά και στη σταθερότητα, στην οποία συνηγορούν επίσης η αργή γεωμετρία με το μακρύ μεταξόνιο. Το 400, από την άλλη, θα ξεκινήσει πιο διστακτικά, ωστόσο, μετά από πέντε-έξι μέτρα θα «εκτιναχθεί». Τη συγκεκριμένη έκδοση θα την ευχαριστηθούν κυρίως όσοι επιθυμούν να κινούνται εύκολα, άνετα, με ασφάλεια, αλλά ταυτόχρονα πολύ γρήγορα ανάμεσα στην κίνηση.
Η οικογένεια των Satelis αποτελείται από τέσσερις εκδόσεις. Αν, λοιπόν, υπολογίσουμε ότι η καθεμιά από αυτές χωράει δύο full face κράνη κάτω από τη σέλα, ολόκληρη η σειρά μπορεί να φιλοξενήσει τα περισσότερα από κάθε άλλη!
Χώροι
Ο χώρος κάτω από τη σέλα συνδέεται με αυτόν του «πορτ-μπαγκάζ», με αποτέλεσμα οι αποθηκευτικές του δυνατότητες να είναι τεράστιες! Εκτός από τα δύο full face κράνη στο συγκεκριμένο χώρο, ο αναβάτης μπορεί να τοποθετήσει τα πράγματά του σε έναν από τους τέσσερις ακόμη μικρότερους χώρους.
Οδική συμπεριφορά
Οι δύο πρώτοι εκπρόσωποι της σειράς, οι εκδόσεις των 125 και 250 κ.εκ., εστιάζουν περισσότερο στην αστική μετακίνηση. Αν και έχουν μεγάλες διαστάσεις και βάρος, θα κινηθούν αξιοπρεπέστατα μέσα στην πόλη και οι κινητήρες τους θα ικανοποιήσουν, χωρίς να εντυπωσιάσουν. Οι δύο μεγαλύτερες εκδόσεις είναι, φυσικά, πιο δυνατές και θα ταξιδέψουν άνετα, ενώ και τα επίπεδα της άνεσης κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα και στα τέσσερα Satelis.
Η νέα σειρά GT scooter της Piaggio συνδυάζει τρία πολύ χρήσιμα χαρακτηριστικά: την άνεση, τους χώρους αλλά και την υποδειγματική σταθερότητα, η οποία παίζει τεράστιο ρόλο στην κατηγορία.
Χώροι
Στα XEvo συναντάμε έναν ενιαίο χώρο από την ουρά μέχρι κάτω από τη σέλα. Το γεγονός ότι η χωρητικότητά του αγγίζει τα 56 λίτρα σημαίνει ότι μπορεί να φιλοξενήσει δύο full face κράνη και αρκετά μικροπράγματα.
Οδική συμπεριφορά
Oλόκληρη η σειρά των XEvo χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη σταθερότητα στο δρόμο, τη μεγαλύτερη από όλα τα GT scooter που κυκλοφορούν. Η σταθερότητα αυτή καθιστά το XEvo απόλυτα ασφαλές, ευκολοδήγητο και υπάκουο σε κάθε εντολή του αναβάτη. Παρά τον όγκο και το βάρος του, τέλος, το XEvo είναι ευκίνητο και ευέλικτο και δεν πρόκειται να προβληματίσει στην αστική μετακίνηση, ειδικά όταν μιλάμε για το 250, το οποίο διαθέτει τον εξαιρετικό κινητήρα Quasar.
Οι τρεις προτάσεις της σειράς Burgman προορίζονται για όσους δεν επιθυμούν να συμβιβαστούν στους τομείς της άνεσης και των αποθηκευτικών χώρων. Επιπλέον, το 650 διαθέτει μετάδοση με δυνατότητα επιλογής μεταξύ αυτόματης και σειριακής εναλλαγής των σχέσεων.
Χώροι
Και στις τρεις εκδόσεις του Burgman, οι χώροι είναι άφθονοι. Κάτω από τη σέλα θα χωρέσουν δύο full face κράνη αλλά και μερικά μικροπράγματα. Όσα από αυτά περισσέψουν, μπορούν να τοποθετηθούν σε ένα από τα ντουλαπάκια κάτω από το τιμόνι.
Οδική συμπεριφορά
Το χαμηλό κέντρο βάρους των Burgman φροντίζει για τη σταθερότητά τους, παρά το γεγονός ότι μιλάμε για mega scooters με μικρούς τροχούς. Μπορεί οι τροχοί να μην ευνοούν την πίεση υπό κλίση, ωστόσο, καθιστούν τα Burgman ευέλικτα στην κίνηση, παρά τον όγκο τους και κάνουν παιχνιδάκι την εναλλαγή κατεύθυνσης μέσα στην πόλη. Οι εκδόσεις των 200 και 400 κ.εκ. διαθέτουν αυτόματη μετάδοση, ωστόσο, αυτή των 650 κάνει τη διαφορά με το σύστημα επιλογής. Αναλυτικότερα, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε κλασική ρύθμιση scooter, ρύθμιση για καλύτερη απόδοση στις υψηλές σ.α.λ. και ρύθμιση με ημιαυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων.
Πρόκειται για ένα scooter με μεγάλους τροχούς και πλαίσιο που του δίνει τη συμπεριφορά μιας κανονικής μοτοσικλέτας. Ωστόσο, το X-Max διαθέτει και χώρους που δεν πιστεύεις σε καμία περίπτωση ότι θα μπορούσε να έχει!
Χώροι
Ό,τι και να πει κανείς για τις αποθηκευτικές δυνατότητες του scooter της Yamaha θα είναι λίγο! Ειδικά το X-Max 250 θα φιλοξενήσει άνετα κάτω από τη σέλα δύο full face κράνη, αφήνοντας αρκετό ακόμα χώρο για ένα μπουφάν ή άλλα αντικείμενα. Πραγματικά εντυπωσιακό! Το ντουλαπάκι στην ποδιά αποτελεί μία ακόμα ευκολία για τα μικροαντικείμενα «πρώτης ανάγκης».
Οδική συμπεριφορά
Η έκδοση των 250 κ.εκ., μας εντυπωσίασε με τα επίπεδα άνεσης, σταθερότητας αλλά και ευελιξίας που διαθέτει. Το ζύγισμά του ευθύνεται για το «κρύψιμο» των κιλών του και η συνεργασία πλαισίου-αναρτήσεων-τροχών για τη σταθερότητά του υπό κλίση. Όσον αφορά στον κινητήρα, μπορεί η προσθήκη του ψεκασμού να του έκοψε λίγο από το νεύρο του στα χαμηλά, ωστόσο, μετά τα 30 χλμ./ώρα, το X-Max θα μαζέψει γρήγορα και άνετα χιλιόμετρα.