LIVE: κίνηση στους δρόμους

Supersport, η «ελίτ» κατηγορία!

Πάνω στις συγκεκριμένα μοτοσικλέτες συγκεντρώνονται οι περισσότερες τεχνολογίες ενώ κάθε τι καινούργιο που έχει να παρουσιάσει κάθε εργοστάσιο θα γίνει στα συγκεκριμένα μοντέλα για να περάσει με τον καιρό και στις υπόλοιπες μοτοσικλέτες της εκάστοτε εταιρείας.

 
Ακόμα και αν η σκυφτή θέση οδήγησης, οι στο όριο του «τρομακτικού» επιδόσεις και η απόλυτη συμπεριφορά δεν αποτελούν τις ιδεατές μοτοσικλετιστικές συνισταμένες για εσάς, πρέπει μια φορά στο δίτροχο σας βίο να οδηγήσετε κάποια supersport μοτοσικλέτα!

Εμπειρία από τις λίγες πόσο μάλλον αν συνδυαστεί και με το κατάλληλο περιβάλλον που δεν είναι άλλο εκτός από τη πίστα. Προσοχή όμως γιατί αρκεί μια φορά για να «εθιστεί» κάποιος! Ο κόσμος των supersport είναι μαγικός!

Από την άλλη οι θιασώτες του είδους δεν χρειάζονται τέτοιου είδους παραινέσεις, ήδη «νοσούν» βαρύτατα και τη σκέψη τους μονοπωλούν οι επιδόσεις, τα ακραία τεχνικά χαρακτηριστικά και η εφαρμογή καινοτομικών τεχνολογιών.

Σε όποια κατηγορία και αν ανήκετε, δεν πρέπει με τίποτα να χάσετε το τεύχος Νο16 του Moto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στις 04/08. Στην ύλη του συμπεριλαμβάνεται ένα αφιέρωμα στα supersport μοντέλα της αγοράς από 600 έως 1200 κ.εκ.! Τιμές, Τεχνικά χαρακτηριστικά, οδηγικές εντυπώσεις, τα (+) και τα (-) και όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε για τις μοτοσικλέτες που απαρτίζουν την κορυφαία κατηγορία.

Τα μοντέλα που παρουσιάζονται είναι τα:

Aprilia RSV4

Φτύνει φωτιές!

Εδώ και πολλά χρόνια, το δίλημμα για τον αγοραστή στα μεγάλα Superbikes ήταν ανάμεσα σε μοτοσικλέτες με κινητήρα τετρακύλινδρο εν σειρά ή V2. Όχι πια. Καλώς ήλθες RSV4. Η επανάσταση μπορεί να αρχίσει!

Ducati 1198/848

Ready to race

Αν υπάρχει μια μοτοσικλέτα που «κατεβαίνοντας» από την βιτρίνα θα μπορέσει να πρωταγωνιστήσει σε μία πίστα δίχως καμία ουσιαστική μετατροπή, αυτή δεν είναι άλλη από την μοτοσικλέτα της Ducati.

Honda CBR 1000RR C-ABS

Το καλό παιδί που έγινε κακό…

Η Honda για πρώτη φορά στην ιστορία του CBR 1000 καταφέρνει να πάρει τα σκήπτρα πρωτιάς από τον ανταγωνισμό και όλοι οι υπόλοιποι να υποκλιθούν στο μεγαλείο της εταιρείας με το φτερό.

Honda CBR 600RR C-ABS

Ο «δάσκαλος»

Η οικογένεια των CBR 600 είναι ιδιαίτερα δημοφιλής, Τα θετικότερα χαρακτηριστικά που έκανα τις μοτοσικλέτες της Honda τόσο αγαπητές υπάρχουν αναλλοίωτα και στο τελευταίο μοντέλο της σειράς, γεγονός που προϋποθέτει πως θα συνεχίσει την θετική του πορεία.

Kawasaki ZX-6R

Το απόλυτο πιρούνι!

Το ZX-6R ανανεώθηκε ριζικά για το 2009. Σκοπός του, η πρώτη θέση της κατηγορίας. Τα όπλα του; Κανένας συμβιβασμός στη σχεδίαση, εστιασμένο στους απόλυτους χρόνους σε πίστα. Ότι πιο αγωνιστικό, ότι πιο απόλυτο, ότι πιο ακραίο.

Kawasaki ZX-10R

Στρεβλώνει το χωροχρόνο!

Το ZX-10R του 2009 δεν έχει διαφορές από του 2008. Άλλωστε η πράσινη ναυαρχίδα δεν χρειαζόταν κάποια αλλαγή για να κοιτάει στα μάτια τον ανταγωνισμό. Ήταν και είναι, όσο δυνατή και όσο στημένη χρειάζεται.

Yamaha ΥΖF- R6

Από το μέλλον στο παρόν

Κοιτώντας την αισθητική του R6 αλλά και τα πολύπλοκα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει, δεν μπορείς παρά να πιστέψεις πως αυτή η μοτοσικλέτα πέρασε μια πύλη του χωροχρόνου κατά λάθος, όντας ένα μελλοντικό project.

Yamaha YZF 1000 R1

Πολιτικό Μ1

Η ναυαρχίδα της Yamaha έκανε φέτος την έκπληξη. Έχοντας εφοδιαστεί με έναν επαναστατικής σχεδίασης στρόφαλο και διαθέτοντας νέο πλαίσιο, αναρτήσεις και σχεδίαση to R1 έκανε τον κόσμο της μοτοσικλέτας να μείνει με το στόμα ανοικτό για άλλη μια φορά.

Triumph Daytona 675

Outsider

Μέχρι και πριν την παρουσίαση του Daytona 675 η Triumph ήταν μια εταιρεία με μεγάλη ιστορία που όμως δεν είχε καταφέρει να επιδείξει κάτι σημαντικό τα τελευταία χρόνια στη supersport κατηγορία. Το 675 όμως κατάφερε με την πρώτη να γίνει βασιλιάς στέλνοντας όλους τους υπολοίπους πίσω στα γυμναστήρια…

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ