Με κοινό «γονιδιακό» παρανομαστή το νέο κινητήρα Quasar των 278 κ.εκ., τα μοντέλα της Piaggio εξελίσσονται από 250 σε 300! Ένα από τα πιο πρόσφατα μοντέλα που υπέστησαν αυτή τη…«γενετική μετάλλαξη» είναι το X7 και οι Ιταλοί το ονόμασαν Evo, τονίζοντας την εξέλιξη του προς το καλύτερο.
Σχεδιαστικά, η εξέλιξη του X7 δεν προχώρησε παρά στις λεπτομέρειες. Στη μάσκα βλέπουμε ελαφρώς διαφοροποιημένα τα φωτιστικά σώματα, ενώ, ακριβώς από κάτω, το φτερό είναι νέο, χαμηλότερο και πιο επιθετικό. Νέα είναι και η χειρολαβή του συνεπιβάτη, ενώ η μικρή σχάρα αυξήθηκε λίγο σε μέγεθος. Κατά τ’ άλλα, το νέο X7 παραμένει ίδιο. Σοβαρή αισθητική, χωρίς τραβηγμένες νεανικές πινελιές, μεγάλες επιφάνειες και μοιρασμένες γωνίες στα πλαστικά του, για μια πιο επιθετική εμφάνιση.
Η σέλα αναβάτη και συνεπιβάτη είναι αρκετά άνετη, ειδικά για τον δεύτερο. Ο πρώτος ίσως έχει κάποια παράπονα από το μικρό της πλάτος, ωστόσο θα εκτιμήσει το γεγονός ότι του επιτρέπει να πατάει με ασφάλεια στην άσφαλτο. Η θέση οδήγησης είναι εργονομική και η προστασία από τον αέρα εξαιρετική.
Στον τομέα των χώρων, το X7 Evo εντυπωσιάζει, καθώς έχει μεγαλύτερες δυνατότητες απ’ όσο θα του χρέωνες. Κάτω από τη σέλα θα χωρέσει ένα full face κράνος (οποιουδήποτε μεγέθους), ένα μπουφάν και κάποια μικροπράγματα. Αρκετά μικροπράγματα θα χωρέσουν και στο ντουλαπάκι στα αριστερά του τιμονιού, ενώ μια τσάντα μπορεί να κρεμαστεί στον ειδικό γάντζο της ποδιάς.
Περισσότερα για το Piaggio X7 300 Evo, μπορείτε να βρείτε στο τεύχος Νο19 του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 17/09.