Ένα μοναδικό κομμάτι δημιούργησε η αμερικάνικη εταιρεία Joe Gibbs Racing Motocross για την Toyota. Στην έκθεση SEMA στο Las Vegas, πρωτοπαρουσιάστηκε το concept bike που επιδεικνύει το πόσο μακριά μπορεί να φτάσει η βελτίωση μιας MX μοτοσικλέτας με τα σωστά υλικά και τους σωστούς μηχανικούς.
Η βασική πλατφόρμα ενός Yamaha YZ450F, απέκτησε ειδικά ελαφρωμένο και γυαλισμένο πλαίσιο, πλαστικά από ανθρακόνημα, καθώς και ανακατασκευασμένο ρεζερβουάρ. Για να μειωθεί ακόμα παραπέρα το βάρος της, έγινε χρήση τιτανίου και άλλων «εξωτικών» μετάλλων. Για μεγαλύτερη συγκέντρωση μαζών, ο κινητήρας απέκτησε διαφορετική μορφολογία, αντιστρέφοντας τη θέση εισαγωγής και εξάτμισης. Η μετατροπή έγινε από την Xceldyne, η οποία χρησιμοποίησε και ένα σύστημα εισαγωγής αέρα προωθούμενο από ανεμιστήρα, μαζί με τον ψεκασμό.
Οι προφυλακτήρες είναι της Cycra Racing, τα μέρη από ανθρακόνημα από την Lightspeed Performance Products, ενώ η N-Style δημιούργησε τα γραφικά. Μπιέλα, πιστόνι και ελατήρια είναι προσφορά της Carillo, τα φίλτρα αέρος και λαδιού της Filtron και τα εργοστασιακά ψυγεία αντικαταστάθηκαν από αυτοσχέδιο σύστημα ψύξης. Η εξάτμιση είναι από την FMF, τα φρένα με τα σωληνάκια τους είναι από την Brown & Miller Racing Solutions και το καπάκι συμπλέκτη, μαζί με τα περιεχόμενά του, είναι της Hinson Clutch Components.
Το ψαλίδι είναι ειδική κατασκευή φέροντας το λογότυπο της Toyota τορνιρισμένο επάνω του. Τα συστήματα συμπλέκτη και εμπρός φρένου είναι της ARC Levers και της Motion Pro Cables, ενώ τα λεβιέ των ταχυτήτων και του πίσω φρένου τα έφτιαξε η Hammerhead Designs. Οι δίσκοι είναι μοναδικά κομμάτια με το λογότυπο της Toyota χαραγμένο πάνω τους, οι ζάντες παρέχονται από τη Spinergy Wheels με τεχνολογία Fiber Spoke (ανθρακονημάτινες ακτίνες) και τα γρανάζια και το τιμόνι είναι της Renthal.
Για να ολοκληρωθεί το αριστούργημα, ενσωματώθηκε ένα σύστημα συλλογής δεδομένων, από την Pi Research, το οποίο παρέχει πληροφορίες για τη λειτουργία των αναρτήσεων και κινητήρα.