LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η BMW S1000RR

Οι ασύμμετροι προβολείς παραμένουν και το 2017.

Πίνακας οργάνων που συνδυάζει αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις.

BMW S1000RR

Το μοντέλο της BMW έκανε αίσθηση με τον πανίσχυρο κινητήρα του, όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, στοιχείο που το έθεσε απέναντι στον ανταγωνισμό με ισχυρότατες αξιώσεις. Ο εν λόγω κινητήρας είναι τετρακύλινδρος σε σειρά, με απόδοση 199 ίππων και 11,5 kgm ροπής. Οι αναρτήσεις της S1000RR είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες και αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός, 46 χιλιοστών ρυθμιζόμενο σε απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης, ενώ πίσω συναντάμε ένα μονό αμορτισέρ, επίσης με ρυθμίσεις επαναφοράς και συμπίεσης.

Για την πέδηση φροντίζουν δύο δίσκοι 320 χιλιοστών εμπρός, με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, ενώ πίσω η μοτοσυκλέτας φέρει δίσκο 220 χιλιοστών, με δαγκάνα ενός εμβόλου. Η S1000RR διαθέτει ABS με αισθητήρα κλίσης το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί, ενώ πλέον ο βασικός  εξοπλισμός της S 1000 RR περιλαμβάνει και  το DTC (Dynamic Traction Control). 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: 4Τ 4Κ, Υ/Ψ 16Β
Κυβισμός: 999 κ.εκ.
Ισχύς: 199 ίπποι/12.500 σαλ
Ροπή: 11,5 kgm/10.500 σαλ
Βάρος γεμάτο: 208 κιλά
Τιμή: 18.650 ευρώ

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ