H Suzuki για το 2017 δεν αναβάθμισε το υπάρχον μοντέλο, αλλά κατασκεύασε μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα. Σύμφωνα με την εταιρία, η 6η γενιά είναι η πιο ισχυρή, πιο compact, πιο αεροδυναμική και με τον καλύτερο χειρισμό GSX-R1000, που κατασκευάστηκε ποτέ. Ο κινητήρας, αποδίδει 199 ίππους και έχει για πρώτη φορά μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων που επιτρέπει υψηλή απόδοση στις υψηλές στροφές. Το νέο πλαίσιο, είναι 20 χιλιοστά πιο στενό και 10% ελαφρύτερο, από αυτό του απερχόμενου μοντέλου. Η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με το Big Piston Fork πιρούνι της Showa μπροστά και με ένα link-type αμορτισέρ, πλήρως ρυθμιζόμενο, πίσω.
Στα φρένα, χρησιμοποιήθηκαν δύο δίσκοι 320χιλ. με τετραπίστονες δαγκάνες, της Brembo, για εμπρός και ένας δίσκος 220χιλ. με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, συνδυαζόμενα με σύστημα ABS. Στον τομέα τον ηλεκτρονικών το Traction Control, είναι 10 θέσεων επιτρέποντας στον αναβάτη, να δημιουργήσει τις προσωπικές του ρυθμίσεις, ενώ η μονάδα IMU, εντοπίζει την κίνηση και τη θέση της μοτοσυκλέτας, σε 6 κατευθύνσεις, μέσω 3 αξόνων βοηθώντας τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.