Η Honda που είχε αφήσει ελάχιστα στοιχεία να διαρρεύσουν, ανακοίνωσε τις μικρές αλλαγές, κυρίως σε περιφερειακό εξοπλισμό, που θα υποστεί η supersport ναυαρχίδα της.
Δεν ήταν λίγοι αυτοί που πίστευαν ότι μια από τις δραστικές αλλαγές στο CBR 1000RR θα αφορούσε στην τοποθέτηση συστήματος ride-by-wire στο γκάζι, ωστόσο, η μόνη αλλαγή που έχει κάποια σχέση με τον κινητήρα έχει να κάνει με τη βελτίωση του συστήματος ψεκασμού.
Ο περιφερειακός εξοπλισμός (ιδίως οι αναρτήσεις) και οι τομείς στους οποίους οι Ιάπωνες θεώρησαν ότι το CBR χρήζει βελτίωσης συγκεντρώνουν τις περισσότερες αλλαγές. Το CBR 1000RR, λοιπόν, αποκτά νέες αναρτήσεις και ζάντες και ανανεώνεται στους τομείς του σχεδιασμού, της εργονομίας, του ηλεκτρονικού ψεκασμού και των φρένων. Αναλυτικότερα, οι αλλαγές έχουν ως εξής:
• Νέο αμορτισέρ πίσω. Το ολοκαίνουργιο και πατενταρισμένο αμορτισέρ φέρει την υπογραφή της Showa και διαθέτει, μεταξύ άλλων, και εσωτερικό κύλινδρο, ο οποίος έχει ως αποτέλεσμα καλύτερη και πιο ελεγχόμενη απόσβεση των ανωμαλιών.
• Νέο είναι και το πιρούνι, επίσης από τη Showa. Ακολουθεί τη νέα τεχνολογία Big Piston και έχει ως αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη ακρίβεια, την ομαλότερη απόσβεση, τον καλύτερο έλεγχο και τη βελτιωμένη πληροφόρηση.
• Οι νέες ζάντες είναι κατασκευασμένες από αλουμίνιο και προσφέρουν μεγαλύτερη στιβαρότητα.
• Το επανασχεδιασμένο φέρινγκ προστατεύει αποτελεσματικότερα τον αναβάτη, ενώ παράλληλα ευνοεί την εισροή αέρα για την ψύξη του κινητήρα. Βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική, χάρη στο νέο spoiler.
• Ο νέος πίνακας οργάνων έχει γίνει πιο εργονομικός, διαθέτοντας πολλές χρήσιμες ενδείξεις.
• Το αναθεωρημένο σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού χαρίζει περισσότερο γραμμικές αντιδράσεις στο CBR 1000RR, ειδικά στα μικρά ανοίγματα του γκαζιού.
• Το προαιρετικό C-ABS δέχτηκε κάποιες μικροαλλαγές, ώστε να αποκτήσει ένα περισσότερο sport προφίλ, ειδικά στο πίσω φρένο.
• Νέοι είναι και οι χρωματισμοί σε κόκκινο και σε τριχρωμία λευκό-μπλε-κόκκινο.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ανανεωμένου Honda CBR 1000RR έχουν ως εξής: