Στην παρουσίαση των νέων ER-6 n και f προχώρησε η Kawasaki, με τα δύο μεσαία μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας να εμφανίζονται συνολικά ανανεωμένα σε όλους τους τομείς.
Αισθητικά το νέο το ER-6n διατηρεί την σχεδιαστική ταυτότητα των προηγούμενων μοντέλων με το νέο ανασχεδιασμένο φανάρι και τα πλαστικά να κρατούν ζωντανούς τους δεσμούς με το παρελθόν. Σε γενικές γραμμές η εμφάνισή του είναι σαφώς πιο επιθετική σε σχέση με την προηγούμενη γενιά με τη μοτοσικλέτα να αφήνει μία πιο συμπαγή και μυώδη αίσθηση στον παρατηρητή αρχής γενομένης από τον προβολέα. Το νέο ρεζερβουάρ είναι πλέον 20 χλστ. ψηλότερο, τα πλαϊνά πλαστικά είναι πιο στενά, ενώ τα φλας έχουν μετακομίσει στο φανάρι. Τέλος, η ούρα είναι 10 χλστ. κοντύτερη κάνοντας το πίσω μέρος να δείχνει πιο λεπτό και «αθλητικό». Η έκδοση f κινείται στο ίδιο μήκος κύματος με την αισθητική της να χαρακτηρίζεται αρκετά δυναμική και το φέρινγκ να προσθέτει φυσικά πόντους στην πρακτικότητα και την προστασία του αναβάτη από τον αέρα.
Αρκετές αλλαγές υπάρχουν και στον τομέα της εργονομίας. Κύριος στόχος της ιαπωνικής εταιρίας ήταν να αυξήσει τα επίπεδα άνεσης που προσφέρει το ER-6n καλύπτοντας παράλληλα ένα μεγαλύτερο φάσμα αναβατών όσον αφορά τον σωματότυπο τους. Το τιμόνι είναι ελαφρώς φαρδύτερο κατά 10 χλστ. προσφέροντας καλύτερο μοχλό αλλά και περισσότερο χώρο για τους ψηλότερους αναβάτες. Πλήρως ανασχεδιασμένος είναι και ο πίνακας οργάνων. Ο τελευταίος, πέρα από όλες τις απαραίτητες ενδείξεις απεικονίζει τη μέση και τη στιγμιαία κατανάλωση, την αυτονομία, ενώ φέρει και δείκτη οικονομικής οδήγησης!
Η σέλα έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί προσφέροντας πλέον σημαντικά περισσότερο αφρώδες που προκύπτει και από το νέο της σκελετό. Παράλληλα και σε συνδυασμό με το νέο στενότερο πλαίσιο, ειδικά στην περιοχή της σέλας, επιτρέπει στον αναβάτη να πατά κάτω με ακόμη περισσότερη ασφάλεια σε σχέση με το παρελθόν αφού τα πόδια του ανοίγουν πλέον σημαντικά λιγότερο (συνολικά 100 χλστ.).
Τόσο το πλαίσιο όσο και το ψαλίδι των νέων ER-6n/f είναι σχεδιασμένα από την αρχή. Και τα δύο έχουν κατασκευαστεί από ατσάλι και ακολουθούν την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία. Το πλαίσιο είναι περιμετρικό και σωληνωτό με δύο σωλήνες κυκλικής διατομής για κάθε πλευρά και το υποπλαίσιο αποτελεί προέκτασή του. Σύμφωνα με την Kawasaki το νέο πλαίσιο από ατσάλι υψηλής αντοχής βρίσκεται στα ίδια επίπεδα ακαμψίας αλλά και βάρους με ένα αντίστοιχο αλουμινίου.
Αρκετές αλλαγές έχει δεχτεί και ο κινητήρας. Το δικύλινδρο σύνολο των 649 κ.εκ. με τις τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής φέρει ανασχεδιασμένο κύκλωμα ψύξης και διαφορετικού τύπου φλάντζα σε σχέση με την προηγούμενη έκδοσή του για καλύτερη αξιοπιστία. Επίσης, δύο μπεκ ψεκάζουν με λάδι και το πίσω μέρος των πιστονιών για τον ίδιο σκοπό. Ο κινητήρας φέρει νέο χάρτη για τον ψεκασμό με στόχο την φιλικότερη απόδοση αλλά και αύξηση της ροπής και της ισχύος στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Το φίλτρο αέρα είναι πλέον χάρτινο, ενώ νέο είναι και το τελικό της εξάτμισής το οποίο έχει μεγαλώσει σε όγκο και επανασχεδιαστεί εσωτερικά..
Αρκετές αλλαγές βλέπουμε και στον τομέα των αναρτήσεων. Τόσο το συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 41χλστ. όσο και το χαρακτηριστικά τοποθετημένο αμορτισέρ φέρουν πλέον νέο set up ενώ ελαφριά αύξηση έχει σημειωθεί τόσο στο μήκος (2 και 15 χλστ. αντίστοιχα) όσο και στη διαδρομή τους (2 και 5 χλστ. αντίστοιχα).
Τέλος, για τα φρένα η Kawasaki έχει χρησιμοποιήσει δύο δίσκους διαμέτρου 300 χλστ. για τον εμπρός τροχό που συνδυάζονται με διπίστονες δαγκάνες δύο εμβόλων, ενώ τον πίσω τροχό φρενάρει ένας δίσκος 220 χλστ. με δαγκάνα με μονοπίστονη δαγκάνα. Τα μεγάλα νέα είναι η νέα μονάδα ABS με την οποία εφοδιάζεται το μεσαίο ιαπωνικό on-off. Σύμφωνα με την εταιρία το εν λόγω σύστημα είναι νέας γενιάς, είναι μικρότερο σε διαστάσεις από το προηγούμενο, ενώ ο επεξεργαστής του είναι πιο ισχυρός άρα και πιο γρήγορος.